Oy vermeyi unutmayın:) iyi okumalar.....
#######
Gürültü patırtı ! Uyuyorum yahu ben burda ! Ay hayır bitmiyor da.
Bir hışımla ayağa kalkıp odamdan çıktım. Taehyung ve Yoongi aşağıya iniyordu. Biraz hızlanarak onlara yetiştim.
Taehyung - sese uyandın değil mi ?
Yoongi - bu seste kim uyur ki ?
Aşşa inmiştik. Alt kattakiler de toplanmıştı. Saçma sapan bir sesti bi de.
Üyelere göz gezdirdim. Hepimiz pijamalıydık. Saat kim bilir kaçtı. Hava aydınlık bile değildi.
+ bu saatte bu ses de neyin nesi ?
Yoongi - sen odanda falan mı bekleseydin ?
Gözümü devirdim.
Taehyung - siz Jin hyung ile biraz arkada kalın. Ne olur ne olmaz.
+ Üff ! Türküm oğlum ben ! Bana bişey olmaz ! Siz kendi adınıza konuşun!
Onlara aldırmayıp sese doğru yürüdüm. Arkamdan geri dönmem gerektiğini söyleseler de dönmedim. Ses mutfaktan geliyordu. Yavaş yavaş mutfağa yürüdüm. Girişi görüş alanıma girince derin bir nefes alıp mutfağa daldım.
+ Bang pdnim!?
Bang pdnim şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Ben de ona bakıyordum. Üyeler de bize bakıyordu. Onlar da yanıma gelip Bang pdnim ve menajerin haline baktılar.
Namjoon - neler oluyor ?
Jimin - bunu bu saatte yapmak zorunda mıydınız ?
Jungkook - bize neden haber vermediniz ?
+ siz iyi misiniz ?
Taehyung - yanlız mı bıraksak sizi ?
Yoongi - neden bu haldesiniz diye sormaya korkuyorum.
Menajer ve Bang pdnim beraber içiyorlardı. İşin garibi onların kör kütük sarhoş olması. Hem de şu saatte !
Hoseok - siz bu kadar çok içer miydiniz ?
Jin - biz de içelim !
Hepimiz kafamızı jin e cevirdik. Şu saatte içmeyi nasıl düşünebiliyordu ?
Gidip bize bön bön bakan menajer ve Bang pdnim'in yanına oturdu.
Jin - hyung ! İzninizle ben de içebilir miyim ?
Jin kenardan kaptığı küçük bardağı uzattı. Bang pdnim işaret edince menajer Jin e de doldurdu.
+ neden içiyorsunuz ?
Baya baya dertli dertli içiyorlardı.
Menajer - o beni aldatıyormuş !
Menajer doğru düzgün konuşamasa da ne dediğini az çok anlamıştık. Beklenmedik bir cevaptı.
+ kim ?
Menajer elini havada salladı. Taehyung kolumu hafifçe tutup beni kendisine çekti.
Taehyung - menajerin eskiden çok sevdiği biri varmış. Bir ara tesadüfen karşılaşıp konuşmaya başlamışlar. Araları iyiyken menajerin eski duyguları tekrar gün yüzüne çıkmış ve ondan tekrar hoşlanmaya başlamış.
Ağzım beş karış dinliyordum.
Menajer - ama o beni sadece kullanmış. Buna nasıl kandım bilmiyorum ama oldu işte. Benimle flört ediyordu , romantik bir yemek bile yedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düzen Bozan
FanfictionYeni üye kitabıdır. TAMAMEN EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR ! DÜZENLENECEK ! ÖZEL BÖLÜMLER İÇİN BEKLEMEDE KALIN <3