-19-

1.1K 68 81
                                    


Oy vermeseniz de canınız sağolsun reyizler ossun eyvallah 😘

Jimin ' den

- hyung yavaş iç , boğulacaksın !

Yarım saattir şarkı söylüyordum ve susamıştım. Jungkook da su içişime keyifli keyifli gülüyordu. Onlarla konuşacaktım. Hazır Taehyung ve Hee Ji yokken konuşmalıydım.

- birşey konuşmalıyız !

Jungkook - ne konuşacağız hyung ?

- hadi diğerlerinin yanına gidelim.

Jungkook da peşime takılmıştı. Diğerlerinin yanına geldiğimizde kapıyı çaldım. Daha sonra kafamı içeri uzatıp etrafa baktım sadece bizimkiler vardı. İçeri girip Jungkook ' u da içeri aldım. Kapıyı kapatıp bana merakla bakan üyelere önce gülümsedim.

- sizinle konuşmamız lazım.

Yoongi - bak endişelenmeye başladım şimdi.

Namjoon - ne hakkında ? Yani ne hakkında konuşacağız ?

- dün... Hee Ji yanıma geldi.

Jungkook - aha ! Ee sonra noldu hyung ?

- susarsan devam edeceğim Jungkook.

Derin bir nefes aldım.

- dün yanıma geldi ve biz konuştuk. O da Taehyung'a aşık. Onu seviyor.

Yoongi - aah , sonunda ! Belliydi zaten. İlk baştan beri. Öyle değil mi ?

Jin - vay canına ! Şahsen en önce Jungkook sevgili yapar diye düşünüyordum.

Jungkook - ya hyung !

Hoseok - Taehyung... O da Hee Ji'yi seviyor zaten. Bunların aralarını yapmalıyız.

- ben de tam o konuya geliyordum. Biraz konuştuk ve ona yardım edeceğim. Daha doğrusu edeceğiz ama sizden haberi yok. Olursa beni doğrar. Onda bu potansiyel var.

Namjoon - neden söylemek için seni seçmiş ? Siz Taehyung ile ruh ikizisiniz. Sen onun için tehlikeli bir seçimsin.

Jungkook - doğru. Senden bu konuda nasıl emin olmuş ?

- olmamış. Dün sabah kahvaltıyı hazırlarken kendi kendine ilk hangi üyeyi görürse ona söyleyeceğine karar vermiş. Mutfağa ilk ben girmiştim.

Namjoon - doğru sonra da ben girmiştim.

Onlara Hee Ji'nin bana anlattığı Her şeyi anlatmıştım. Kendi kendimize teoriler üretiyor , çözümler sunuyor ve en sonunda taktiklere karar veriyorduk. Umarım bu yaptığımız şey iyi olur... Umarım çok mutlu olurlar.

■■■■■■■■

Çilekten

Çilekli sütle intihar edesim var şuan ! Cidden ama ! Gözlerimi tekrar devirdim. Sahi , kaç olmuştu bu göz devirişim? Baya olmuştu bu gün çünkü !

Kızın biri Taehyung'un önüne durmuş kravatını bağlamaya çalışıyordu. Bakın ÇALIŞIYORDU ! Yapmıyordu çünkü fışkı ! Kıravat bahanesiyle önünde duruyordu ! Ben mi ? Ben de sandalyede oturmuş makyajımın yapılmasını bekliyordum.

Şu sıralar biraz sinirliydim. Regl olmamak için bayadır ilaç alıyordum. Kemiklerim falan kırıktı zaten diğer türlü bi de onunla uğraşamazdım. Doktorun tavsiyesiyle , pardon yanlış oldu emriyle , kullanmayı bir hafta önce bırakmıştım. Eli kulağındadır ! Birkaç güne kesin olurum. Bak , kesin diyorum ! Bak yine sinirlendim !

Düzen BozanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin