-11-

1.5K 88 79
                                    

Oy verirseniz sevinirim :) iyi okumalar

■■■■■■■■

Taehyung'dan

Fanmeeting bitmiş , hepimiz Çilek ' i bekliyorduk. Bizim açımızdan güzel bir gündü ama onun için aynı şey söylenemezdi.

Menajer - pekala çocuklar , siz arabaya geçin biz de Hee Ji ile birlikte geliriz. Yeterince yoruldunuz zaten.

Menajer hyung doğru söylüyordu. Yeterince yorulmuştuk. Onu onaylayıp güvenliklerle birlikte arabaya gittik. Arabada herkes yerine oturunca kendimizi birbirimizin üzerine bırakmıştık. Duş almak istiyordum.

Birkaç dakika geçmişti ama ne menajer ne de Çilek gelmemişti. Oturduğum yerde doğrulup camdan dışarıya baktım. Görünürde yoklardı. Birkaç dakika daha geçti. Hâlâ ikisi de yoktu.

- hyung ! Menajer ve Çilek hala gelmedi. Bir arasana.

Namjoon hyung telefonunu çıkartıp menajeri aradı. Dördüncü çalışta açmıştı telefonu. Namjoon hyung ' un yüz ifadesinin ani değişimleri beni meraklandırıyor , korkutmaya başlıyordu. En sonunda telefonu kapatıp bize döndüğünde kısa bir süre duraksadı.

Namjoon - şey çocuklar , Hee Ji ka..kayıpmış . Tuvalette yokmuş. Heryere bakmışlar ama bulamamışlar. Kamera kayıtlarına bakıyorlarmış. Bizim burda beklemenizi söyledi. Kayıtları bize de getirecek.

- biz de yanlarına gitmeliydik hyung !

Şoku atlatıp ilk ben konuşmuştum. Namjoon hyung gözlerini kapatıp başını iki yana salladı.

Namjoon - hayır , olmaz. Bu sadece zaman kaybı olur. Ortalık karışır. Beklemeliyiz. Hem...

Yoongi - hem ne ?

Namjoon hyung söylemekte zorlanıyor gibiydi. Ellerini saçına daldırıp geri çıkarttı. Derince aldığı nefesini bir çırpıda vererek konuştu.

Namjoon - hem tuvaletin girişinde , zeminde biraz kan varmış.

- ne

Hep birlikte konuşmuştuk. Bunu ara sıra yapıyorduk ve yine yapmıştık. Kafamı anlamsızca salladım.

- n..ne demek kan ?

Namjoon - bilmiyorum. Menajeri beklemekten başka çaremiz yok.

■■■■■■■■

Çilek'ten

Kemiklerim , kaslarım , heryerim acıyor ve üşüyordu. Hava o kadar soğuktu ki kalbimi bile titretiyordu.

En son olanları düşünmeye başladım. Doğru ya ! Bir grup bebenin eline düşmüştüm. Bangtan'a üye olduğumdan beri hayatım epey zor , ben de epey güçsüzdüm. Doğru. Artık daha düzenli yemek yiyordum , biraz daha mutluydum ve en önemlisi artık yanlız değildim. Uzun süredir kriz geçirmiyordum. Hayatımın bir kısmı düzene girerken diğer kısmı zıvanadan çıkıyordu. Onların hayatlarını da zorlaştırıyordum. Sözde ben onları korumak için girmiştim gruba.

- yha ! Ben konuşurken beni dinle !

Bu kız deli olabilirdi. Hatta o potansiyel bir deliydi benim gözümde. Beni buraya getirdiklerinden beri saçma sapan tehditler savuruyor bir yandan da marketten aldığı paketlenmiş tavuğu küçük küçük kesip sağa sola atıyordu. Sıkılınca da uyuşturucu olduğunu düşündüğüm şeyi damardan alıyor ve kafayı buluyordu.

+ benden ne istiyorsun ? Söyle artık !

- İNTİKAM !

Kıpkırmızı olmuş gözlerini büyüterek bana yaklaşmış ve adeta yüzüme tükürür gibi bağırmıştı. İğrenç.

Düzen BozanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin