Oy vermeyi unutmayın ;)
Yorucu bir günün ardından yine eve gelmiştik. Menajer hala konuşmamış bizi de epey meraklandırmıştı.
+ Oppa! Çıkar artık ağzındaki baklayı !
Jimin - evet hyung ! Gelene kadar böyleydin neyse söyle artık!
Menajer - Hee Ji , acaba We Got Married programına katılmak ister miydin ?
Siktir , hayır ! Tamam , 7 hatta 8 erkekle beraber kalıyor olabilirim ama o kadar da geniş değilim canım !
+ hayır ama sormaya korkuyorum , neden ?
Menajer - senin için teklif aldık ama emin de olamadık. Bu senin için büyük bir fırsat Hee Ji. İnsanların dikkatini çekecektir.
Ona üzgünce kafamı salladım. Gerçi kiminle olacağını sormamıştım. Kafamı ani bir hareketle menajere çevirdim.
+ peki diyelim kabul ettim. O zaman kiminle olacağım ?
Seokjin - sen kiminle olsun isterdin ?
+ Amaan neyse ! Ayrıca cevabım hayır oppa. Ne bileyim yani Knowing bros ya da Runing man e falan katılsaydık neyse de...
Lafı daha fazla uzatmadan merdivenlere yöneldim. Odamın kapısını açarken ne kadar da kaliteli bir kapı diye düşündüm. Adamlar yapmış !
Kapıyı kapatıp içeri göz gezdirdim. Oha ! Odanın ortasında benim bile sığabileceğim büyüklükte bir kutu vardı. Çüş !
Açsa mıydım ? Menajere mi sorsam ? Evet , öyle yapayım. Odadan kafamı çıkartıp bağırmaya başladım. Aşşa inemezdim.
+ Oppa ! Odamda büyük bir kutu var ! Açıyım mı ?
Menajer - ah ! Evet , evet ! Söylemeyi unutmuşum. Açabilirsin.
Tekrar odama girip kutuya baktım. Tamam , hadi açalım ! Kutunun yanına bağdaş kurarak oturdum. Özenle açıyordum kutuyu. Nolur nolmaz.
Kutuyu açma işlemim bitince gözlerime inanamadım. Kutunun içi özenle paketlenmiş yemek ve tatlılarla doluydu. Pişmeye hazır bükülmüş mantılar , köfteler , baklavalar , ayrı ayrı kutularda güzelce hazırlanmış türlü türlü lokumlar , pişmaniye , bir paket Türk kahvesi ki büyük ihtimalle taze çektirilmiş , çay ve daha neler neler...
Kendimi daha fazla tutamayarak çığlığı bastım. Bu çok güzel bir kutuydu. Kutunun köşesinde de bir not vardı.
~ Biricik kızıma
Harun YAMAN+ yaağğ , kıyamam ! Biricik dedem beniiğm.
Taehyung - neler oluyor ?
Çığlık atmamla birlikte odaya gelen üyeler ve menajer bana bakıyordu. Kutunun önünden çekilerek onlara kutuyu gösterdim. Hepsi de merakla yaklaşmışlardı.
Yoongi - neden çığlık attın ? Böcek falan mı gördün ?
Tövbe de nimete öyle söylenir mi ! Sorusuna karşılık kafamı iki yana salladım.
+ aç mısınız ? Size muhteşem şeyler tattıracağım !
■■■■■■■■
Seokjin - bak bakalım pişmiş mi ?
Kenardaki çatalı alıp mantılardan bir tanesine batırdım. Biraz üfleyip ağzına attım. Tanrım ! Çok sıcak.
+ bir iki dakikası var. Sonra alırız onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düzen Bozan
FanfictionYeni üye kitabıdır. TAMAMEN EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR ! DÜZENLENECEK ! ÖZEL BÖLÜMLER İÇİN BEKLEMEDE KALIN <3