Oy verip bol yorum yaparsanız baya sevinirim 😉
Bu arada Mu'nun cinsiyetini değiştirdim bzjsjfks o artık dişi haberiniz olsun.
Pişt ! Takip etsenize beni 🤤 nası mutlu olurum
+ bir veterinere falan gidelim , şuna bak ! Noldu sana ben yokken ?
Bir yandan kendi kendime konuşuyor bir yandan ya karnı şişen Mu'yu kontrol ediyordum. Tuhaf bir şişlikti ve ben endişeleniyordum.
Bu sabah Taehyung'un annesi köpekleri bırakmış bizi tebrik etmişti. Bundan sonraki plânımızdan ve sürecin nasıl ilerleyeceğinden bahsederek vakit geçirmiştik. O gittiğinde Mu'daki tuhaflığı fark etmiştim.
Hoseok- ne oldu ?
+ şuna bak ! Karnı şiş ! Ne oldu acaba ?
Hoseok- belki yememesi gereken birşey yemiştir.
+ bilmiyorum. Veterinere gitmeliyim.
Taehyung- ne oldu ? Sorun ne ?
Kısaca ona da anlattığımda benimle gelmek istediğini söylemişti. Teklifini kabul ettiğimde hemen hazırlanmıştık. Yanıma ihtiyacım olan ve olabilecek herşeyi almıştım. Kendimi bebeği hastalanan anne gibi hissediyordum.
Taehyung- biz çıkıyoruz. Dönüşte menajere uğrayıp emlakçılara görüşme ayarlayacağız.
Seokjin- bir şeye ihtiyacınız olursa arayın.
Onu onaylayıp hemen dışarı çıktım. Gerçekten çok endişeliydim. Mu'yu çok seviyor ve ona değer veriyordum. Benim hayatımda çok büyük bir yeri vardı ve ben ona birşey olmasını istemiyordum. Korkuyordum.
Taehyung- endişelenme , iyi olacak. Ben inanıyorum. İçimde iyi bir his var.
+ umarım kötü birşey yoktur.
Veterinere geldiğimizde önümüzde sadece bir kişi vardı. Beklemek ne zordu böyle !
- Kim Hee Ji !
Dakikalar sonra ismimi duymamla hemen ayağa kalktım. Taehyung da benimle geliyordu. Veterinere durumu anlattığımda hemen işe koyulmuş , gereken her şeyi yapmaya başlamıştı.
- şimdilik herşey yolunda. Benim bir tahminim var ama biz yine de ultrason ile bakalım.
Kafamı sallayıp beklemeye başladım. Taehyung'un elleri arasındaki elimi öpmesiyle gülümsemiştim. Gerçekten gergin dakikalar geçiriyordum.
- eveet , gözünüz aydın ! Köpeğiniz hamile !
Taehyung- ne ?
Cidden , ne ?
O kadar şaşırmıştım ki tepki veremiyordum. Uzun zamandır turdaydık ve neler olmuştu böyle !
O değil de bu ihanetini unutmayacağım Mu ! Benden önce hamile kalmak ne demek !
Düşündüğün şeye bak ya ! O daha küçüktü !
Cinsi gereği olmasın sakın ?
Ya ben acaba yanlışlıkla birşey falan mı yuttum da sen oluştun ? Ya da başka birinin iç sesi falan mısın sen ? Normalde bizim aynı kişi olmamız lazım ama sen... benimle tartışmayı bile beceriyorsun ! Sanki kendimle konuşmak yerine başka biriyle konuşuyorum ! Sana acilen yeni bir beden lazım !
- hamileliğinin hemen hemen yarısına gelmiş. Normalde köpeklerin hamilelik süresi 56 ila 70 gün arasıdır. Lakin gözlemlerime göre yarısını tamamlamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düzen Bozan
FanfictionYeni üye kitabıdır. TAMAMEN EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR ! DÜZENLENECEK ! ÖZEL BÖLÜMLER İÇİN BEKLEMEDE KALIN <3