-45-

488 34 198
                                    

Oy verip satır arası yorum yapmayı unutmayın :)

iyi okumalar

Seokjin- biraz yavaş ye boğulacaksın.

Öldürücü bakışlarımı ona diktiğimde ağzına görünmez bir fermuar çekerek kendi yemeğini yemeye başladı. İstediğim gibi yiyecektim ! Sabahtan akşama kadar , akşamdan da sabaha kadar yiyecektim !

Namjoon- Taehyung haklı ama biraz sakin mi olsan ?

+ haklıysa haklı ! Ne yapayım ?

Sinirle ayağa kalkıp bitirdiğim yemek tabağını aldım. Sudan geçirip makinaya koydum. Gruptan çıkma meselesini açtığım için bana küsmüştü. Konuşmuyordu benimle , görmezden geliyordu.

+ söyleyin ona , gecikirse eve almam. Kitleyeceğim kapıları.

Mutfaktan çıkarken hemen arkamı dönüp Seokjin'e gülümsedim.

+ eline sağlık , afiyetle yedim. Çok güzeldi. Ben gidiyorum.

İkisine de el sallayıp çıkarken seslerini duymuştum. O sırada Hoseok ve Yoongi de gelmişti.

Yoongi- ben bırakıyım seni.

+ kendim giderim , yakın zaten. Size iyi geceler.

Hoseok- yalnız gitme. Hem hamilesin biz bırakalım seni.

Namjoon- doğru söylüyorlar , tehlikeli.

İnanılmaz yoğun ısrarlarına katlanamayarak kafamı salladım. Yoongi ile evden çıktık. Sinirli sinirli yürüyordum. Normalde olsa asla sinirlenmeyeceğim şeylerdi ama hamileydim canım ben !

- sırf üçü birlikte oyun oynamaya gitti diye mi bu kadar kızgınsın ?

Jimin ve Jungkook bir olup kocamı kaçırmışlardı ! Gerçi onun da canına minnetti zaten ! Berber oyun gecesi yapıyorlardı ! Huh , sakinim...

+ evde oynamak varken neden internet kafeyi kiralıyorlar ? Açıkla. Bıktı benden değil mi ? İstemiyor artık beni , sevmiyordur da.

Yoongi ne diyeceğini bilemez bir tavırla ensesindeki saçlarını kaşıyıp kıkırdadı.

- hep evde oynuyorlar zaten. Eski günleri anımsamak istemişlerdir. Çok abartıyorsun , konuyu nerelere çektin hemen.

Sırf bu değildi ki ! Konuşmayacaktım onunla ! Tribin en alasını yiyecekti !

+ daha sabah kızlarla samimi samimi konuşuyordu... tamam , anladım adam ünlü falan da ben de karısıyım hani !

- hepimiz hayranlarımıza karşı samimiyiz. Bunda abartılacak birşey göremiyorum.

Şimdi şu çantayı geçireceğim kafana göreceksin beyaz ışığı !

Hem abartmıyordum bir kere ! Duygularımı çok yoğun hissediyordum o da beni ateşliyordu işte.

- gerçekten ona bunlar yüzünden mi bu kadar sinirlisin ? Hamilelerin duygu yoğunluğunun bu denli olduğunu bilmiyordum Hee Ji. O seni gerçekten çok seviyor. Boşa kuruntu yapıp kendini üzme.

+ aradığımda yüzüme kapattı. Bak yüzüme kapattı ! Yüzüme !

Aradığımda telefonu açmış , aceleyle konuşmuş ve suratıma kapatmıştı. Tamam ona her konuda güveniyordum ama suratıma kapatması , kızlarla haşir neşir olması , gece gece oyun oynaması ve benimle konuşmayıp bana trip atması ona trip atmam için gayet yeterli sebeplerdi.

+ zaten yoğun çalışıyorsunuz , eve geç geliyor. Şimdi de evde yok... özlüyorum onu ne yapayım ?

Gün içinde onu az görüyordum ve gerçekten çok özlüyordum.

Düzen BozanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin