Oy vermeyi unutmayın ;) iyi okumalar...
/////////////////
Menajerden
Hastanedeydik. Yine aynı hastanede yine aynı kişi için bekliyorduk. Apar topar çıkıp gelmiştik ama şoku atlatmamız biraz uzun sürmüşlltü.
Buraya geldiğimizde kalbini çalıştırmak için çabalıyorlardı. Biraz zor olmuştu. Ama dönmüştü. Kalbini tekrar çalıştırmışlardı.
Evin çatısından düşerken alt katın balkonundaki adam onu tutmaya çalışmış ama elinden düşürmüştü. Hee Ji de o müdahaleden dolayı düşerken yönü değişmiş ve bir alt katın balkon korkuluklarına çarparak balkona düşmüştü. Beli kırılmıştı. Kaburgaları ve sol elinin iki parmağı da öyle.
Onu kaçıran kızlar ona boynundan uyuşturucu enjekte etmişlerdi. Maddeyi atar damardan verdikleri için çoktan vücudunda dolaşıyordu. Bu da alışık olmadığı için beraberinde onun için krizleri getiriyordu. Bağışıklığı zaten düşüktü , bünyesi zaten en ufak bir şeyi kaldıramıyordu. Yeniden hayata dönmüş olmasına şükrediyordum.
Çocuklar gerçekten kötüydüler. Çok üzgünlerdi. Kimisi göz yaşlarını serbest bırakmış kimi de hala bırakmamak için direniyordu. Ben ise ayakta durmakta güçlük çekiyordum. Direnmeye çalışıyordum. Eğer çocuklar benim o halimi görürlerse daha kötü olurlardı. Bang pdnim sinirliydi. Üzgündü. Hepimiz gibi. Polis o çocukları hapise atmıştı. Bütün ülke hatta bütün dünya bunu konuşuyordu.
Hee Ji'nin dedesine de haber vermiştik. O ve eşi buraya gelmek istemişti. Biz de bütün masraflarını karşılayarak ilk uçakla onları buraya getirtiyorduk. Sorumsuzluk etmiştik. Ona iyi bakamamıştık. Ona verdiğimiz sözü tutamamıştık.
Bang pdnim - açıklama yapmamız gerek. Herkes bizden açıklama bekliyor.
- evet.
Bang pdnim - çok üzgünüm.
Bang pdnim e baktım. O da kendini bırakmıştı. Sol gözünden akan damlalar öyle fısıldıyordu. Hepimiz sarsılmıştık.
- birçok şeyi açıklamamız gerekecek. İnsanlar ve polis her şeyi bilmek isteyecek. Onun kim olduğunu , olayın nasıl geliştiğini , her şeyi...
Bang pdnim omzumu destek verircesine sıktı. Kafamı salladım. Zor zamanlar geçiriyorduk.
- Kim Hee Ji yakınları !
Doktor içerden çıkmış tüm dikkati üzerine toplamıştı. Hepimiz hemen başına toplanmıştık.
- Öncelikle geçmiş olsun. Onun bunu başarması bir mucize oldu. Bildiğiniz gibi vücudunda çok kırık var , çok ezik var. Ayrıca damardan verilen uyuşturucu onu çok kötü etkiliyor. Etkilemeye devam da edecek. Bünyesi çok zayıf ve bu da işi çok zorlaştırıyor. Bundan sonra epey bir süre dinlenmesi ve kendine daha iyi bakması gerekecek. Yaklaşık iki ya da 3 aya toparlar. Ve şimdilik o beklediğimizden iyi. Dediğim gibi yaşaması bir mucize oldu.
Taehyung - ne zaman görebiliriz ? Ne zaman uyanır ?
- bunun için net bir şey söyleyemem. Belki bir belki iki haftaya uyanabilir. Kemikleri düzelse bile uyuşturucu onu ciddi derecede hem fiziksel hem de psikolojik olarak çok etkileyecek. Ona gerçekten iyi bakmalısınız. Bir saat sonra sadece 2 dakika görebilirsiniz.
Taehyung - teşekkür ederim.
Taehyung. Harap olmuştu. Hatta en çok o etkilenmişti. O Hee Ji'den hoşlanıyordu. Ya da belki daha ilerisi. Bilemiyordum. Bu her ne kadar tehlikeli olsa da ona karışmayacaktım. Onların da yaşamaya hakkı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düzen Bozan
FanfictionYeni üye kitabıdır. TAMAMEN EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR ! DÜZENLENECEK ! ÖZEL BÖLÜMLER İÇİN BEKLEMEDE KALIN <3