Oy verip bolca satır arası yorum yapmayı unutmayın 💘
İyi okumalar ♡
Elimdeki anahtarı yuvasına sokarak çevirdim. Taehyung eve birazdan gelirdi. Odamıza çıkıp üstümdekileri çıkarmaya başladım. Sütyenimle kaldığımda onu da çıkartıp kirli sepetine attım.
Altıma bir şort giyip üstüme de Taehyung'un sweatlerinden birini giydim. Yedi , ki bu bazen menajerin bizde kalmasıyla sekiz oluyordu , erkekle birden yaşamak bazen zor oluyordu. Şimdi de kocamdan çekinecek halim olmadığına göre rahat rahat evde bu şekilde dolaşabilirdim.
Mutfağa inip dolabı açtım. Taehyung gelene kadar yemek yapabilirdim.
Gereken malzemeleri alıp hemen işe koyuldum. Hâlâ çok halsizdim ve burnuma dolan kokular midemi bulandırıyordu.
Yemeği bitirdiğimde kapıdan sesler gelmeye başlamıştı. Çok geçmeden de Taehyung mutfak kapısında göründü. Gülümseyen yüzü , benim ciddi suratımla düşmüştü.
- bebeğim... ne oldu ? İyi misin ? Hasta falan mı oldun ?
Endişeyle yanımda bitmişti.
+ iyiyim , merak etme.
- ne bu suratın o zaman ? Bir şey mi oldu ?
Ciddi tutmaya çalıştığım suratımla kafa salladım. Endişesi kırk kilometre öteden bile fark edilirdi. Nasıl söyleyeceğimi bilmediğim için ellerini tutup gözlerine baktım.
+ Taehyung...
- söyle güzelim.
+ hani biz bir çocuğumuz olmasını çok istiyoruz ya...
- evet.
+ doktor... bunun için bir süre ara vermemizi söyledi. Yani bir süre çocuk yapmayı deneyemeyiz...
- Ne ? Neden ? Ne kadar bir süre bu ?
Telaşla sorularını sıraladığında yutkundum. Gözlerim dolmuştu bile.
- ne olduğunu anlat , hadi bebeğim.
Elini çoktan ıslanan yanağıma koyup okşamaya başladı. Mutluluk göz yaşıydı bunlar.
+ dokuz ay kadar bir süre Taehyung... yapmayacağız. Yapamayız.
- neden peki ?
Onu daha fazla endişelendirmek istemiyordum ama nasıl söyleyeceğimi bilememiştim.
+ hamileyim.
- dokuz ay da çok ama sabreder-
Söylediğimi sonradan idrak ederek lafını yarıda bırakmıştı. Şaşkınlıktan kocaman olan ve hızla dolan gözleri benim üzerimdeydi.
- ne ?
+ 3 haftalık hamileyim Taehyung.
- sen ciddi misin ?
Gülümseyerek kafamı salladığımda kollarını etrafıma sararak bana sarılmıştı. Koklayarak öptüğü saçlarım huzura kavuşuyordu.
Taehyung baba olacaktı.
- hissetmiştim ama bunu duymak... çok farklı bir duyguymuş. Seni seviyorum karıcığım.
+ ben de seni seviyorum Taehyung...
- inanamıyorum ! Emin miyiz ? Cidden hamile misin ?
+ Taehyung daha sabah benimle iddaya bile giriyordun , eminiz işte ! Kan testim pozitif çıktı. Doktorla da görüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düzen Bozan
FanfictionYeni üye kitabıdır. TAMAMEN EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR ! DÜZENLENECEK ! ÖZEL BÖLÜMLER İÇİN BEKLEMEDE KALIN <3