-36-

595 33 147
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🧚‍♀️

İyi okumalar ;)

+ doydunuz mu ?

Seokjin- ben şundan da istiyorum tadı güzeldi.

+ simit mi ?

Seokjin - evet , hoşuma gitti.

Hoseok- şu sünen dondurmadan bir daha yeseydik güzel olurdu.

+ olur , yeriz. Başka yapmak istediğiniz birşey var mı ?

Hepsi de kafalarını iki yana salladıklarında gülümsedim. Ankara'ya gelmiştik sonunda.

Jungkook- o çiçekler kime ?

Gözlerimi elimdeki çiçeklere çevirdim. En azından çiçek bırakmak istiyordum.

+ benim için çok değerli birine. Gitmeden ona en azından bu Kasımpatı'ları bırakmak istiyorum. Severdi.

Taehyung- kız mı erkek mi ?

+ erkek.

Jimin- hı ?

+ ne hı Jimin ? Neyse önce oraya gidelim. Sonra da hem simit yersiniz hem de dondurma. Olur mu ? Yapmak istediğiniz başka birşey varsa yapalım gitmeden.

Namjoon- hayır yok sanırım.

Menajer- yemeğimizi de yeyip gideriz , yol uzun.

+ evet , hadi gidelim öyleyse.

Taehyung- Çilek birşey soracağım.

Kaşlarını çatmış merakla bana bakıyordu. Gülümseyerek kafamı salladım.

Taehyung- yakışıklı mı peki ?

+ evet , hem de çok.

Jungkook- yha ! Nişanlının yanında başka bir erkeğe nasıl yakışıklı dersin ! Hem de çok yakışıklı !

Yoongi- sen niye karışıyorsun ?

Taehyung- ben bile birşey demedim.

Jungkook- hyungumun sonuna kadar arkasındayım.

+ tamam hadi gidelim artık gecikiyoruz.

■■■■■■■■

Jimin- burası da neresi ?

Jungkook- senin yakışıklı buraya mı gelecek ?

+ o burda zaten.

Namjoon- güzel görünüyor. Değil mi ?

Herkes ayrı hava çalıyordu. Sanırım onlara kısa bir bilgilendirme geçmeliydim.

+ içeri girmeden size bazı şeyleri kısaca açıklayacağım. Öncelikle , burası Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu olan Mustafa Kemal Atatürk'ün anıt mezarıdır. Onu daha önce duydunuz mu ?

Namjoon- ben duymuştum. Eskiden hakkında tesadüfen birkaç şey görmüştüm.

Menajer- ben de. Az çok bilgi sahibi sayılırım.

+ buraya onu ziyarete geldim. Türkiye'ye birdaha ne zaman gelirim bilmiyorum , bu yüzden onu görmeden gitmek istemedim.

Jungkook- aah , bu mu ?

Hemen telefonundan bakmıştı. Kafamı salladım. Aslında biraz heycanlı ve duygusaldım , bu yüzden konuşmamı çok da uzatmak istemiyordum. Hem de zaten zamanımız az kalmıştı şimdi anlatarak zamanlarını almak istemiyordum. İlgilerini çekerse yolda soracaklarına emindim.

Düzen BozanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin