-31-

610 32 21
                                    

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim 💜🌼




Hoseok- amanın ! İyi dayanmışsınız.

+ yaa , sen bir de bize sor !

Jimin- vay canına , onun tekrar karşımıza çıkacağını sanmıyordum. Demek hala gıcık biri...

Bir yanımda Jimin , bir yanımda Hoseok pratik odasına giden koridorda yavaşça ilerliyorduk. Lee Hye Su şuan ana konumuzdu.

+ bu gün yine gelecek sanırım. Ona bir saniye bile dayanmak istemiyorum. Sürekli beni bölüyor.

Jimin - sakın kadına birşey yapayım deme !

Gülerek konuşmuş , üstelik kahkaha bile atmıştı. Benimle dalga geçiyordu !

Hoseok - bu gün yanınızda kalmamı ister misiniz ?

Kafamı iki yana salladım.

+ bence eve git ve dinlen. Cidden çekilmez bir ortam oluşuyor çünkü.

Jimin - bence büyütüyorsun. Kadın Taehyung'a yakın davrandığı için kıskanmış olmalısın.

Yürümeyi kesip yönümü tamamen Jimin'e döndüm. Hâlâ sırıtıyordu.

+ Jimin.

Jimin- yha , ben senden büy-

+ gruba ilk katıldığım zamanlarda tüm şirketi seninle turlamıştık , hatırlıyor musun ?

Ürkekçe kafasını salladı.

+ tekrar yapalım ister misin ? Sen Namjoon oppanın odasını toplarsın , ben de Hoseok oppanın odasını toplarım.

Jimin - yha , sen beni tehdit mi ediyorsun ? Hem herşeyi geçtim , o nasıl bir haksızlıktır ! Hoseok hyungun odası zaten tertemiz.

Gülümseyip kafamı salladım.

+ yani tekrar yapalım diyorsun ?

Jimin - ne ? Hayır , hayır ! Lütfen özür dilerim tamam !

Son kez bir bakış atıp gülerek bizi izleyen Hoseok'un koluna girdim.

Jimin - yine de Taehyung yakışıklı çocuktur. Bence sen de biraz alttan al-

+ kolaysa o kadına sen katlan Jimin-ssi ! Ne dersin ?

Hoseok - bence de , Jimin-ah.

Jimin - en fazla ne olabilir ki ?

■■■■■■■■

Taehyung - sen neden geliyorsun ?

Jimin - merak ediyordum da.

Taehyung kafasını salladı. Bakalım bay Park Jimin ne kadar dayanabilecek !

Menajer - naber çocuklar ? Jimin , senin ne işin var burda ?

Jimin - bu gün onlarla olmak istedim hyung.

Menajer - peki öyleyse. Isınmaya başlayabilirsiniz. Dün bir kişi eksikti. Erkek eğitmen hastaymış , onun yerine boşta olan birini gönderecekler.

Taehyung- erkek mi ?

Menajer - bilmiyorum , belki. Fark eder mi ?

Menajerin gülerek sorduğu soruya , Taehyung kaşlarını çatıp kafasını iki yana salladı.

Kapının açılmasıyla hepimiz o tarafa dönmüştük. Yine başlıyorduk anlaşılan.

Hye Su- selam !

Sonunda kapıdan içeri girdiğinde , arkasından gelen kadınla kaşlarımı çattım. Bir taneydi iki olmuştu ! Şansımı sikeyim !

Hye Su- diğer eğitmen dün hasta olduğu için gelememişti. Onun yerine He Ran olacak.

Düzen BozanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin