Oy verip yorum yaparsanız sevinirim 💜
Menajer - ... eveet ! Son olarak da , grupça pratik bittikten sonra Hee Ji ve Taehyung hariç kalanlar eve gidebilir. Bu 10 gün boyunca böyle olacak. Ondan sonra kalan bir haftanın da 4 gününü sizin için ayırdık. Son 3 günde de son hazırlıkları yapacağız. Sorusu olan ?
Kimseden ses çıkmayınca gülümseyip konuşmasına devam etti.
Menajer - eğer birşeye ihtiyacınız olursa söylemeyi unutmayın. Çok az bir zamanımız kaldı. Size güveniyorum çocuklar !
Jungkook - mükemmel ! Sayenizde erken çıkacağız hyung , teşekkür ederim.
Jungkook keyifle bize bakıp gülüyordu.
Namjoon - bol şans. İddialı bir performans olabilir.
Taehyung - ben seçtim.
+ gerçekten mi ? Bana neden söylemediniz ?
Ellerimi göğsümde birleştirip Taehyung'dan uzaklaşarak Yoongi'ye yaklaştım.
Demek o seçmişti !
Menajer - sürpriz olsun dedik !
Menajer Taehyung'u araya girerek kurtarmıştı ama bunu sonra tekrar konuşmalıydık. Resmen tek başlarına seçip bana haber vermemişlerdi !
Menajer - çok oyalandınız , başlayın hadi !
Taehyung'a kaş göz hareketlerimle ' sonra görüşeceğiz ' demeye çalışarak yerimi aldım. O ise gülerek öpücük atıyordu. Daha fazla dayanamayıp ben de güldüm.
Biraz iddialı bir performans olacaktı sanırım. Zor bir koreografi değildi , zor bir şarkı değildi ama birazcık tema olarak şeydi... ahh ! Herneyse ! Şimdiye odaklanmalıyım !
■■■■■■■■
- bence çok güzel olacak.
Kafamı salladım. Seçerken bana da haber vermeliydi en azından. Ona bu konuda birazcık kırılmıştım.
- özür dilerim ama senin de hoşuna gider diye düşünmüştüm. Üstelik diğerlerinin koreografisi biraz zordu. Zorlanabilirdin , biryerlerin ağrıyabilirdi. Ayrıca bu koreografı benim çok hoşuma gitti. Seninle bunu yapacak olmak büyük bir heyecan veriyor.
Uzun açıklamasından sonra gözlerime baktı. Dümdüz olan surat ifademi hiç bozmadan aramızdaki mesafeyi kapattım. Merakla bakıyordu.
+ düşünceli olman çok hoş ama...
- ama ?
Kendimi tutamayarak gülmeye başladığımda hala ciddiyetle bana bakıyordu.
+ komik görünüyorsun.
- ne ?
+ sadece dalga geçiyorum , şapşal.
- şapşal mı ?
Kafamı sağladığımda dudaklarını yalayarak üzerime doğru yürümeye başladı. Zaten aramızda pek bir mesafe yoktu , onu da sıfırlamıştı.
- bu kısımda senin de geriye doğru yürümen gerekmiyor mu ?
+ hayır. Türk kızlarını araştırırken bu tarz taktiklerin bizde işlemediğini öğrenmedin mi ?
Yalan söylüyordum , tabiki işliyordu. Kalbim yine boğazımdaydı sanki ! Bu adamlayken hiçbir zaman heycanımı yitirmiyordum ki ! En berbat taktiği bile kullansa ise yarayacaktı.
- peki Türk kızları bundan etkileniyor mu ?
Kafasını boynuma doğru eğdiğinde yutkundum. Ne yaptığından emin değildim ama bu kadar yakın olmamız bana tarifi zor , heyecanla karışık bir haz yaşatıyordu. Kalbim göğsümü yumrukluyor , ciğerlerim nefes alabilmek adına çırpınıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düzen Bozan
FanfictionYeni üye kitabıdır. TAMAMEN EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR ! DÜZENLENECEK ! ÖZEL BÖLÜMLER İÇİN BEKLEMEDE KALIN <3