Oy verip yorum yaparsanız sevinirim ;)
+ hadi bakalım Mu ! Yeontan ile iyi anlaş.
Uzattığım elime patisini koyunca el sıkışıyormuş gibi yapıp bıraktım. Tahmin ettiğim gibi bütün hafta sonu orda kalacaktık. Bu yüzden köpeklere üyeler bakacaktı.
- hadi gidelim artık. Hyung , size güveniyoruz onlara iyi bakın.
Namjoon - tamam , merak etmeyin. Keyfinize bakın çocuklar !
+ görüşürüz.
- görüşürüz.
Biz evden çıkınca onlar da kapıyı kapatmışlardı. Tanrım ! Çok mu sıcaktı ne ?
- hazır mısın ?
Kafamı sallayıp uzattığı elini tuttum. Stresimi kırk kilometre ötedeki insan bile hissederdi. Çok gergindim.
- rahatla biraz. Seni yemeyecekler.
Gülerek söylediği şeye ben de hafifçe güldüm. Söylemesi kolaydı tabi ! Ben onu dedemin önünde göreceğim ! Kim kimi yiyormuş görürüz o zaman !
+ senin için söylemesi kolay ! Onlar senin annen ve baban. En ufak bir yanlış dahi yapmak istemiyorum.
Derin bir nefes alıp bana sarıldı. Ben de ona sarılırken biraz da olsa rahatlamaya çalışıyordum.
- hadi gidelim.
- siz hala orda mısınız ? Gidin artık !
Pencereden kafasını uzatan Jungkook'a el sallayıp arabaya bindim. Taehyung da şoför koltuğunda yerini alınca kemerimi taktım. Yol boyunca onu izlemek gibi bir planın vardı. Malum , araba süren seksi Taehyung her zaman ortalarda yoktu.
- önce bizimkiler olur ama daha sonra diğer aile üyeleriyle de tanışırsın. Seni görmek isteyecekler.
+ tamam... yapabilirim.
O gözlerini yoldan ayırmazken ben de onu izliyor , manzaranın tadını çıkartıyordum.
- hep beni mi izleyeceksin ?
+ evet.
- yol 3 saat sürecek ama.
+ olsun.
Gülümseyip önüne bakmaya devam etti. Yola iyice odaklanmıştı. Dakikalar çoktan birbirini kovalarken acıkmıştım. Oturuşumu düzeltip ayaklarımın yanındaki çantayı açtım. Alıştırmalık bir şeyler vardı.
- ne yapıyorsun ?
+ acıktım.
Çantanın içinden çıkardığım saklama kutusunu açtım. Gözleri bir beni bir yolu buluyordu. Kutunun içindeki kekten bir dilim alıp ona uzattım. ( medyayakoydum ) Büyükce ısırıp güldü. Aynı kekten bir parça da ben aldım. Ben bunu yaparken bana bakmayı da ihmal etmemişti.
+ huylandın mı ? Neyseki daha çok var.
- hayır , huylanmadım. Hoşuma gitti. Düşünsene... belki belli bir zaman sonra arka koltukta çocuklarımız olur.
Kekin parçaları yanlış boruya yönelirken ben öksürük krizine girmiştim. Bir yandan ona kaçamak bakış atıyor , bir yandan da su çıkartıyordum.
- iyi misin ?
Bir de gülüyor ya ! Bir de gülüyor ! Ölüyordum ben burda !
+ gülme , Taehyung !
- hey ! Sen benden küçüksün ! Oppa demelisin.
+ demiyorum !
- Türk kızlarının inatçı olduğunu okumuştum. Şimdi de öğrenmiş oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düzen Bozan
FanfictionYeni üye kitabıdır. TAMAMEN EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR ! DÜZENLENECEK ! ÖZEL BÖLÜMLER İÇİN BEKLEMEDE KALIN <3