**onu yeniden görmek istiyorum**

817 46 6
                                    

-Beni ne sandın sen... nasıl böyle bir şey düşünebilirsin ..... Sadece sana yardım etmek istemiştim.. Sandığın gibi bir niyetim yok..

-ama .... Benim için para vereceğini söyledin ... Beni kandırmaya mı çalışıyorsun...sana çocuk gibi mi göründüm... Yaşıma ve görünüşüme aldanma senden ve birçok bilginden çok daha zekiyimdir emin ol....

-neeee!!! Şunun söylediklerine de bak .... Aptalın tekisin sen.. Kendini bilginlerle bir tutuyor bir de...

(İlk defa birine kızıyorum... Normalde böyle şeyler söyleyecek biri de değildim... Ama bu durum çok farklı.... Kendimi oldukça kızgın ve kırgın hissediyorum... O yüzden kaba olsa da altta kalmamak için aklıma ne geliyorsa söylüyorum... Ama yine de kendimi oldukça kötü hissediyorum...)

-sen.... Haddini çok fazla aştın.... Bunun hesabını vermelisin .. (Ne diyorum ben böyle)

-hiç te göründüğün gibi narin ve kibar kız değilsin. Beni çok şaşırttın ....

-ben..artık gidiyorum... Ama sen bir daha kimseye böyle bir şey yapmaya kalkma...

Yürümeye başlamış .... Dış kapıdan çıkmak üzereyken... Hızlı bir şekilde geldi ve önüme geçti...

-söylesene ne yaptım ben sana böyle... Daha cümlemi bitirip .. Düşündüklerimi açıklamadan kendince fikirlere kapılıp ... Beni suçluyorsun...Kendimi açıklamadan gitmene izin veremem ....

-ben.... (Acaba ani bir tepkimi verdim..)

-Amacım .... Senin için para vermek ama bulunduğumuz şartlarda ancak bunu yapabilirim...seni onlardan alıp serbest bırakacaktım... Kendi yoluna gitmene izin verecektim... Ama sen beni dinlemeden aptalca davrandın..

(Ne yaptım ben...ama kim bu kadar düşünceli davranabilir ve dediğini yapar ki....dünya bu kadar kötü bir hale geldiyse yanlış şeyler düşünmek benim hatam olmamalı)

-özür dilerim... Gerçekten üzgünüm...ben sandım ki...yani senin bu kadar iyi olacağını düşünemedim..

-tamam...bu kadar üzülmene gerek yok.. Bu zamana kadar birçok çıkarcı insanla tanışmış olmalısın .. O yüzden bu şekilde düşündün.. Ama ben sana gerçek anlamda ve çıkarsız yardım etmek istiyorum... Anladın mı ?

(Bu ne yaaa..o gerçekten bir melek olmalı...ama yinede bu durumdan nasıl kurtulucam )

Bi an yüzümü gözlerinden kaçırdım.. Nedense kendimi tuhaf ve utanmış hissettim...

-heyy.. Utanmana gerek yok.. Heyyy yüzüme bak..

(Güldüm .. Ben Gülünce o da gülümsedi... Bu surata sahip bir insandan öyle kötü şeyleri nasıl bekledim anlamıyorum... )

-şimdi.. Sana yardım edebilir miyim..

(Onun bu iyi niyeti çok hoş ama böyle devam edersem kim olduğum ortaya çıkacak.... Ya.. kayıtlı bulunduğum giaseng evine gitmek isterse o zaman yalancının teki olduğum ortaya çıkar)

(Gerçek kimliğimi korumak için onurumu ayaklar altına aldım ve ona şunu söyledim..)

-sağol ama yardım etmene gerek yok..

-yoksa sen yine benim....

-hayır.. Senin hakkında yanlış bir şey düşündüğümden değil de...

-o zaman ne ..

-ben... Ben bir giaseng olarak kalmak istiyorum...

-sen... Ciddi misin... Ama dün hiç te öyle bir halin yoktu....

**PRENSESİN KALBİ**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin