Hastanede işim bittikten sonra eve geçmiştim bizimkilerle biraz sohbet ettikten sonra odama geçtim leptopu elime alıp önceden zor Ameliyatlar yaptığımın kayıtlarını hala tutuyordum. leptoptan notlar kısmına girip gelmiş geçmiş en zor Ameliyatlar vardı hepsini tek tek incelemeye başladım . zor bir vaka Alıcaktım ama en zoru olucaktı bu . tek tek okuyup inceledim tedavi yöntemlerinden tut ilaçlara kadar kaç saat geçti aradan bilmiyorumdum en sonunda gözlerim dayanamadı gözlerim kapanmıştı artık .
" Alin Alinn aaaalinnnn Alin!
ablam tepemde durmuş kızgın bakışlarını atıyordu etrafıma bakındım çalışma masasında uyumuşum heryerim tutulmuştu!
- kızım saatten haberin var mı senin ?
Kol saatime baktım saat 8.30 idi
- geç kaldım!
Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım odaya geldiğimde ablam yoktu dolabıma geçip siyah jean üzerime beyaz gömlek giydim saçlarımı açık bıraktım .
Beyaz convers ayakkabılarımı giyip odamdan firladım .
Annem: Alin kahva-
- geç kaldım anne
Deyip evden çıkacaktım ki cebimi yokladım of telefonum !
Hemen koşarak merdivenlerden yukarı çıkıp masamın başında duran telefonumu elime alıp o hızla merdivenlerden inip evden dışarı attım kendimi .Arabama hızla binip hastaneye sürdüm o kadar hızlı sürdüm ki beş dakika da hastanedeydim otoparka parkedip hastaneye giriş yaptım tabi koşarak
- Günaydın hocam
- ne günaydın ama
Deyip danışmanın yanından koşar adımlarla odama çıktım bütün dosyları Alıp soyunma odasına gidip Ameliyat kıyafetlerimi giyip asistanlar odasına girdim
Kırac ayaktaydı
- iki dakika sonra Ameliyata giricez hemen hazırlan hemen !
Bir şey demesine müsade etmeden odadan çıkıp derin bir nefes aldım asansör tarafina geçip asansörün gelmesini bekledim
- Günaydın kör
Yanıma baktım karşımda salakça gülen gerizekalıyı gördüm
- dua et şu işim var yoksa azını yüzünü güzel benzetirdim .
Asansör tarafına baktım
- seninde geleceğin yok !
Asansöre konuşurken gelmiceğini anlayıp hızlıca merdivenlerden ikinci kata geldim Ellerimi yıkayıp Ameliyata giriceğim zaman asistanda gelmişti beraber Ameliyata girdik maskemi eldivenlerimi giydikten sonra elime matkapı Alıp beyni delmeye başladım.... zor bir Amaliyat olmuştu başarmıştım gülümseyerek Ameliyattan çıktım Ailesine haber verip odama geçtim bu hafta son bir Ameliyata girmiştim bundan sonra tek bir vaka ile uğraşacaktım .
Rahat bir nefes alıp koltuğa oturdum . Telefonumu önlüğün cebinden Alıp mesajlara girdim selimdendi .
- Günaydın ömrüm
- Saat kaç oldu hala mesajlarım tek tik demekki uyuyorsun
- Alin kalk geç kalıcaksın !
- geç kaldın sanırım
Hemen yazmaya başladım
- beş dakika daha geç gelseydim Ameliyatı kaçırıcaktım !
Çevrimiçi oldu yazmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ✔
Mystery / Thriller: bir doktor kızın etrafında dönmekte olan bir hikaye , genç kız bir delikanlıyı zamanınında çok sevmiştir fakat delikanlı genç kızı sevmemiştir. Aradan yıllar geçer delikanlı kızla evlenmek zorunda kalır babası ortaya şart koymuştur bakalım onları...