Aradan iki gün geçmişti tabi bu iki gün boyunca benimle dalga geçtiler ! Selim hariç ben ne yaptım sizce ? Valla hepsini kum torbası gibi dövdüm yeni toparladılar kendilerini .
Akşam saatleriydi hastaneden ayrılıp otoparka geçtim . Arabama binip eve sürdüm .
Telefonum çalınca açtım .- güzelim nasılsın?
- iyiyim sen ?
- bende iyiyim , isin yoksa buluşalım mı?
- peki o zaman konum at geliyorum .
-tamam güzelim .Konum atmıştı konuma baktım şaka yapıyor herhalde ! Tekrar baktım lan burası bar'ı gösteriyordu!
Selimi aradım hemen- sen şaka mısın ?! Ne barı ya !
- güzelim bir dinlesen mi acaba ?
-dinliyorum .
- barda çalışan eski okul arkadaşım var nişanlandığımı duymuş görüşmek istedi ve tabi sende benimle geliyorsun .
- tamam anladım da barda çalışıyor diye bara mı gitmek zorundayız ?
- çok durmayacağız hem işi var beş dakikalığına sadece .
-of tamam
Telefonu kapatıp bara sürdüm .
Bara gelince arabamı valeye teslim edip selimi bekledim arabasını görünce gülümsedim . Arabadan inip valeye verdi . Gülerek yanıma geldi . Sarıldım sıkıcaSelim: özledim .
- bende .
Geri çekilip gülümsedim .
Selim: hadi gel .
Elimi tutup içeri geçtik . Bar tezgahına geçtik yanımıza biri geldi selimle selamlaştılar sanırım arkadaş dediği buydu .
- Alin dimi ?
- evet Siz
- mert bende .
Elini uzattı tuttum .
- hadi gelin masaya geçelim.
Beraberce masaya geçtik selim yanımdaydı karşımızda mert vardı .
Mert: ne içersiniz ?
Selim: Biz meyve suyu alalım .
Mert: oğlum içmicek misiniz ?
- hayır
Sonra gördük neler olucağını .
Garson gidip meyve suyu getirdi .
Br yudum aldım selimde öyle .Mert: oğlum anlat bakalım görüşmeyeli neler oldu hayatında ?
Başladılar muhabete bende arada sohbete katılıyordum . Meyve suyum bitince tekrar istedik selimle beraber bir bardak daha içtik .
- bu meyve suyu niye farklı böyle .
Mert: Nasıl yani ? bildiğin meyve suyu işte .
Selim: yok Alin'in dediği gibi farklı .
Aradan zaman geçti birde işi varmış mertin hiçte bile işi yoktu yada bizim şansımıza .
Mert: siz iyi misiniz ?
- ne varmış halimizde koçum
Selim: bu ne diyor ya .
İkimizde gülmeye başladık mert afal afal bize bakıyordu selim'in önündeki meyve suyusunu alıp bir yudum aldı .
Mert: lan bu içki !
Selim: ne diyon oğlum anlamıyom ?
Mert kalkıp garsonun yanina gidip sinirle bir şeyler konuşuyordu . O sıra yanımıza bir adam geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ✔
Mystery / Thriller: bir doktor kızın etrafında dönmekte olan bir hikaye , genç kız bir delikanlıyı zamanınında çok sevmiştir fakat delikanlı genç kızı sevmemiştir. Aradan yıllar geçer delikanlı kızla evlenmek zorunda kalır babası ortaya şart koymuştur bakalım onları...