~EV DÜZENİ~

655 56 45
                                    

Medyada ki resim bana aittir .

yoldan geçen arabalara bakıyordum,
Canım sıkılmıştı radyoya dokunucaktım ki selimle aynı anda dokunduk ellerimiz birbirine değmişti birbirimize baktık elimi yavaşça çektim oda radyoyu açtı şarkı çalmaya başlamıştı.

Eve gelmiştik,
Arabadan indik

Alin: 5 dk bekle hazırlanıp geliyorum.

Selim tamam deyip hızlıca eve gittim üstüme mavi ince gömleğimi giydim altına beyaz pantolonumu giyip saçımıda bağladım hazırdım aşşağı indiğimde selim arabanın kapısına yaslanmıştı beni bekliyordu.

Alin: hadi gidelim

Dedim ve arabaya bindik dün selimin gösterdiği eve gidiyorduk.

Arabada hiç konuşmamıştık

Yarım saat süren yolculuk sonunda eve gelmiştik evi canlı görünce daha çok beğendim de biz boşandıktan sonra bu eve ne olacak satarız heralde eve gittiğimde yüklü miktarda para almıştım beraber ortaklaşa veririz parayı diye.

Selim: nasıl ev,

Alin: çok güzel bir ev

Selimle birbirimize bakıp gülümsedik ardından emlakçı geldi beraber eve girdik harikaydı tek kelime ile ömrüm boyunca böyle bir ev görmedim muhteşemdi tabi emlakçıda evin ayrıntılarını anlatıyordu ev dekorasyonu yapılmıştı içinde eşyalar vardı yani eşya almamıza gerek yoktu evin eşhalarıda bence güzeldi mavi bir L koltuğu vardı dolabı vardı üniteside vardı.

Emlakçı: evet burasıda yatak odası

Yatak odasını napim ben sanki beraber yatıcazda, doğru ya biz nerde yatıcaz ben valla yatakta yatarım o koltukta yatar e zaten ben hep hastanedeyim evde olmadığım zamanlar o yatar burda sorun yok.

yatak odası normaldi banyosu da vardı genişti baya 2 tane geniş kıyafet dolabı vardı birini ben kullanırım ötekini selim neyse ayarlarız zaten.

Emlakçı: nasık beğendiniz mi?

Selime baktım oda bana

Alin: ben beğendim dekorasyonu da iyi olmuş. Sen ne diyorsun selim?

Selim: ben zaten önceden de beğenmiştim senin fikrini sormak istemiştim sadece.

Alin: bu evin bütçesi nedir?

Emlakçı: size indirim yaparız hallederiz ya.

Alin: tabi

Selim: alin bir gelir misin?

Selimin yanına gittim.

Alin: noldu?

Selim: Alin para mevzusuna hiç karışma ben öderim.

Gözlerimi devirdim.

Alin: seninle bu konuyu konuştuk sanıyordum

Selim: alin ama

Alin: ne ama beraber öderiz hem bu evde tek mi oturucaksın beraber oturucaz o yüzden parayıda beraber öderiz konu kapanmıştır.

Selimde göz devirdi gurur yapıyor beyfendi beraber ortaklaşa parayı verdik imzayı da attık artık bu evi almıştık.

Emlakçı: buyrun anahtarınız

Anahtar selimdeydi emlakçı anahtarı verip gitti bizde biraz daha evde kaldık

Alin: selim ben mutfağa bakıyorum

Selim: tamam bende geliyorum şimdi

Selim öteki odaları incelerken bende mutfağa bakınıyordum mutfakta genelde vakit geçirirdim ben ama yemek yemezdim tabi zaten 50 kiloydum boyumda 1.70 di selimle hemen hemen aynı boydaydık.

İMKANSIZ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin