#hatırlamıyorum#

79 5 139
                                    


" Lütfen Alin Diğerleriyle ilgilenmen lazım . "

Gözlerimden yaş akmaya başlamıştı bile Herkes yaralılara koşuyordu ben  ortada kalmış gözlerim sadece onda kalmıştı

Semih: Alin hadi !

İrkildim göz yaşlarımı silip ellerime eldiven geçirip uçağın hemen dibinde yatan zar zor gözlerini açan adama çevirdim gözlerimi

Alin: Sed-ye getirin !

Sesim artık titriyordu . Sevdiğim adam Ambulansın içinde hayat mücadelesi veriyordu   ama ben onun yanında değildim . Semih ilgileniyordu  ama ben onun yanında olmak istiyorum.

Sedye gelince sarmadan bir kaç kişiyle sedyeye koyduk Ambulansa götürüldü yerde yaralı atanlara hemen koştum.

" Dayan Şimdi derin bir nefes al acımayacak söz veriyorum."

Kız kafasını salladı derince nefes alıp verdi .

Bacağındaki demir parça girmişti kızın kafasını çevirmesini sağladı bakmaması için yavaşça demiri çıkardım . Kanlar akmaya başlamıştı . Hemen ayağa kalkıp sağımda duran adamın hırkasını çıkarttım ne olduğunu anlamamıştı .    Kızın yanına çömelip kanayan yara baskı uyguladım kanaması durması için .

Uzakta olan Ambulansa kafamı çevirdim . Nolur bir şey olmasın ona nolur olmasın gözümden yaş akmıştı elimin tersiyle sildim .

Az önce hırkasını aldığım adama döndüm .

" Otur şuraya , kanaması durması için tut şunu . "

Kafa salladı yerime geçti onun yanından geçip diğerleriyle ilgilendim .

Elli yaşlarında ki kadına döndüm hareketsiz yatıyordu yanına çömelip nabzını kontrol ettim . Maalesef ki Vefat etmişti.

" Bak buraya !"

Acil ekip gelince kadını aldılar . Olduğum yerde durup etrafa bakınıyordum herkes ambulansta müdahele ediyordu. Koşarak semihin yanına gittim . Ambulansın içinde gözleri kapalı . Kollarında çizikler vardı , yüzünde hiç bir şey yoktu .

Semih: Alin durumu gayet iyi sadece bilincini kaybetmiş o kadar .

Alin:İyi ama dimi iyi ?

Semih: Çok iyi Alin .

Ambulansın içine girdim hemen yanına gelip ellerini tuttum .

Alin: Bir daha asla izin vermicem asla uçağa binmek yasak.

Semih: Alin bir uyansın öyle deseydin bari .

Güldüm oda güldü .

Semih: Şimdi direk bizim hastaneye geçiyoruz .

Semihle beraber ambulansla gittik hastaneye gelince   direk odaya aldılar  . Oksijen maskesi taktım .

Semih: Alin ben diğer yaralılar da buradalar onlarla ilgilenicem sen de

" Ben burda kalsam ?"

Kafa sallayıp odadan çıktı . Selim'in yanına oturdum . Ellerimi saçlarına koyup okşadım .

" Çok korktum çok . "
Gözlerimden tekrar yaş akmıştı.

Odaya direk halil girdi . Gözümdeki yaşı sildim .

" Alin nasıl durumu!?"

Yerimden kalkıp yanına gittim .

" Çok iyi ufak sıyrıkları var o kadar . "

İMKANSIZ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin