#Şaka#

94 6 71
                                    

Hastanedeydim saat beşten beri Ameliyattaydım yeni çıkmıştım kol saatime baktım sabahın onuydu .

Ceren: kuşum

Yanima geldi koluma girdi beraber kantine indik nescafe alıp oturduk .

Ceren: canın mı sıkkın senin  ?

" yok hayır iyiyim "

Gözlerini kısarak baktı 

Ceren: söyle Alin var bir şeyler

" yok Bi şey "

Elimdeki bardağı sıktım ,

Ceren: selim mi sorun ?

" Sorun falan yok "

Ceren: ne o zaman ?

" gelme üstüme yok dediysem yok !"

Yanından kalkıp odama geçtim montumu giyip arabama bindim . Sahile sürdüm
Annem ve babam dünden beri aramışlardı beni ama açmamıştım en son selimi aramışlardı merak etmişler beni .eğer konuşursam kötü bir şey söylerdim en iyisi bir süre konuşmamak .  

Sahile geldim banka oturdum uzun uzun denizi seyrettim .

Bu hayat benden ne istiyor yeterince acı çekmedim mi ? Ne yapıcağımı bilmiyorum o kadın neden şimdi karşıma çıktı neden !? Pişmanmış yüzsüz gibi bir de ne diyor ya mecburmuş ! Bir çocuğunu ortada bırakmanın bir mecburu olamaz ! Hani durumu yoktu dicem ama şuan ki Hali gayet zengin gibi duruyordu hatta belki  de zengindi . Bir çocuğunu bırakamazsın ya bunu yapmamalısın yapamazsın ! Gözlerim dolmuştu gökyüzüne bakıp derin derin nefes aldım. Tam herşey güzel dedim  birde bu çıktı başıma . Ben hakettim belkide ama bu acıyı haketmedim ben be .

Telefonum çaldı cebinden çıkartın arayana baktım selim di açıp kulağıma koydum .

" efendim "

" nasılsın ömrüm benim "

" nasıl olmam gerek ! Nasıl olmalıyım sence ?!  Bitmiş , tükenmiş ! Artık gerçekten bıktım ! "

Yüzüne telefonu kapattım. Sormayın bana nasılım , iyiyim , kötüyüm ne fark ederki ne fark eder !

Telefon tekrar çaldı yine arıyordu derin nefes alıp açtım .

" Güzelim özür dilerim sormamalıydım ."

" ben özür dilerim ... sana patladım " 

" önemli değil canımın içi , nerdesin sen yanina gelim ?"

" sahildeyim ama gelmene gerek yok eve geçicem şimdi"

" tamam güzelim işten erken çıkmaya çalışıcam"

" selim gelmene gerek yok "

"Yanında olmak istiyorum "

" yalnız kalmak istiyorum."

" tamam Alin'im tamam nasıl istersen "

" görüşürüz "

" görüşürüz nefesim "

Gülümsedim telefonu cebime attım . 
Baktan kalkıp arabama ilerledim . Arabama gelince binip eve sürdüm .

Yarim saat sonra evdeydim . Salonda boş boş
Oturuyordum . Zil çalmıştı saate baktım
Selim olamazdı kapıya ilerledim delikten baktım Annem ve babamı gördüm kapıya yaslandım . Derin bir nefes alıp kapıyı açtım .

Annem ve babam gülümseyerek ikiside aynı anda sarıldılar . Bende sarıldım
Geri çekildim .

" geçin içeri "

İMKANSIZ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin