İMKANSIZ

2.1K 103 178
                                    


05××××××××

Ailem seninle benim tanışmamızı istiyor?

Ekrana bakıp kalakaldım ne? nasıl? ne demek bu şimdi? yıllar sonra bu dediği şey de ne cevap verip vermemek arasında kaldım ve en sonunda yazmaya karar verdim

Ben: ne saçmalıyorsun? (08.00)

Cevabı yazıp gönderdim saat akşam 08.00 hastanenin yakınındaki bir kafedeydim tek başıma oturup nescafe içiyordum türk kahvesi sevmiyorum hep nescafe tercihimdir.
kahvem bitince garsona parayı verip kafeden ayrıldım arada telefonuma bakıyordum yazdımı diye interneti açıktı ama mesajı henüz görmemişti hala inanamıyordum şaka yapıyor diye düşünüyordum hala ama neden şaka yapsın üstelik oda benden nefret ederken.
Hastaneye varmıştım bide bugün nöbette kalıcaktım asansöre binip 5. Kattaki odama girdim geniş bir odam vardı, yerime geçip leptopu açtım bugün ki hastaların raporlarını incelemem gerekti raporları incelerken doktor önlüğümün cebinden bir bildirim sesi duydum telefonumu elime alıp kimden geldiğine baktım 05×××××××× selim in numarası olduğunu anlamıştım mesajına bakmadan rehberlere girip numarasını kaydettim "selim" diye kaydettim aslında anlamadığım bir şey daha var 9 yıl sonra benim numaramı nerden bulmuştu hani 9 yıl önceki numaram değildi numaramı değiştirmiştim rehberden çıktıktan sonra mesajına baktım ve mesajda şöyle diyordu. Koskaca 9 yıl geçti , evet onu bazen görüyordum ama kalbim ne zaman görsem kalbime bir bıçak saplanmış gibi hissediyoru.

Selim: biliyorum şuan sana şaka gibi geliyor anlatıcam sana herşeyi ama buluşmamız gerek yakınlardaki bir sahil var biliyorsan orada buluşalım.

Onu görmek istemiyordum ama neler olduğunu da merak ediyordum ailesi neden tanışmamızı istemişti gerçi ben onu tanıyorum bencil, umursamaz, gıcık, tanımadığı kişinin kalbini paramparça yapan biri ama mecburen buluşucaktım bu saçmalığa son vermem gerekti.

Ben: tamam biliyorum orayı yarım saat sonra sahilde ol.

Selim: tamam

Yıllar sonra ilk defa birbirimizle konuşacaktık 9 yıl önce tek bir kez mesajlaştık daha doğrusu ben yazdım o okudu cavap bile vermedi'uzatma gerek yok' demişti o günden sonra kimseyi sevemedim kalbimi açmadım kimseye belkide hala onu sev... Hayır hayır alin sevemessin onu o seni umursamıyodu o zamanlar halada öyle bu düşüncelerden kurtulup raporları incelemeye devam ettim incelemem bittikten sonra sahile gitmem gerekti hastaneden çıktım beyin cerrahı olduğum için asistan değil doktordum ve arada mola da dışarı çıkabilirdim hastaneden çıktım otoparka gelince anahtarımla armayı açtım arabayı çalıştırdım ve sahile sürmeye başladım. Lacivert bir mercedes Amg Gt bir arabam vardı lacivert sevdiğim renkti mavinin her tonunu seviyordum.

Sahile varmıştım bile arabayı sahilin bir kenarına park ettim arabayı kilitleyip selimi arıyodum etrafa bakınca pekte insan yoktu bugün,

selimi bir sahilin ortasında bir bankta oturuyodu onu görünce kalbim ağrıyordu ve yine ağrıdı,

kalbim hep kırıktı ona karşı nefret doluydum ona karşı intikam almak istiyordum bana yaşattığı ne varsa aynısını yaşasın istiyordum.
Yavaşça yanına oturdum
Bana bakmadan sahile bakıyodu hiçbişey demedi bende ne zaman ağzını açıcak diye bekliyodum

ki ve sordum,
Ben: anlatacak mısın artık?

Sustu bişey demedi sonra bana baktı ilk defa yakından bana baktı gözlerimin içine gözlerimin içine bakıp şunları söyledi,

Selim: nerden başlicamı inan ki bilmiyorum.

Ben: en başından başla.

demiştim yavaş yavaş sinirleniyordum anlatsın istiyordum şaka yaptım desin ne bilim işte şaka desin ne saçma şey ya tanışmamızı istemiş ailesi ben istemiyorum ama onu napıcaz halla halla,

selim bana bakıp,

Selim: durum şu işten çıktıktan sonra eve geldim babam abimler bizdeydi o sıra bişeyler konuşuyolardı tam yanlarına gidicektim ki babam alin ve selimi evlendirsek diyorum hem selim in evlilik yaşı geldi alin gibi bir kızı asla bulamaz dedi babam bend.....

Tam selim bişey dicekken
Lafını kestim,

Ben: ne!! Sen bana tanışmaktan söz ettin evlilik nerden çıktı!!!

Selim kafasını sahile çevirip sonra bana dönüp,

Selim: sana evet öyle dedim evlenmemizi istiyolar desem daha çok sinirlenecektin ve anlamicaktın beni bende biraz sinirlen diye tanışmamızı istiyorlar dedim.

Ben: ya sen şaka mısın her halukarda da sinirleniyorum allahım ya çıldırtma beni selim!!

Selim:alin sakin olur musun?

Ben: ne sakinliğinden bahsediyorsun ?!!!

Selimde sinirlendi ama bişey demedi çok sinirlenmiştim evlilik nerden çıktı nerden!

Selim: alin bu evliliği ikimizde istemiyoruz biliyorum ama aile....

Ben:tamam ikimizde istemediğine göre konu kapanmıştır.

Selim: sözümü kesme bir dinle!

Ben: sen beni dinledin mi 9 yıl önce umursamadın bile beni duygularımı hiçe saydın bende aynen şimdi senin gibi yapıyorum umurumda değilsin selim bulut.!

Tam banktan kalkıp gidicektim ki selim yavaşça kolumu tuttu

Selim: alin ailemi bilmiyorsun sen hele babam istediği herşey olmasını istiyor sonucu değiştiremem.

Ben: sen değiştiremessen ben değiştiririm o zaman

Selim: dinlemez seni babam sen onun kızı gibisin fakat işte seni gelini yapmak istiyor. Mecburuz alin mecbur.

Ben: mecbur mu ne mecburu?!

Sinirlenip bişey demesini beklemeden arabama yöneldim kapıyı açıp binicekken selim eliyle kapadı,

Selim: alin anla beni lütfen babamın...

Beyninde timör var ve bir şartla
tedavi olur oda evlenmemiz...

Selim arabaya yaslandı başını eğdi ve ben ise şoktaydım nasıl yani ne zamandan beri anlamıyorum;

Selim: bana yardım et...

Ben napıcam şimdi ne yapıcam ben nasıl nefret ettiğim biriyle evlenicem nasıl ama hayati tehlike var ooff kafam çok karışık ne yapıcam ben ne!!?!!

Yazım yanlışlarımı düzelttim inşallah düzgün okuyabilirsiniz
Evet arkadaşlar alin sizce yardım edicek mi?? oy vermeyi unutmayınız umarım bölüm hoşunuza gitmiştir💕
bu arada 781 kelime yazdım emek var oylayın. ❤

Bölümü erken attım ve sizleri bekletmek istemedim umarım beğenirsiniz.
🌹❤💕😜

İMKANSIZ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin