Heyecan basmıştı şimdiden . Şuan selim , kızlar ve semih tabikide olmassa olmazımız halil hep beraber nikah yerine gidiyorduk . Orada hazırlanıcaktık .
Halil: lan siz ikiniz niye heyecanlısınız bu kadar ?
Selimle beraber ters ters halile baktık .
Seda: bugün en mutlu günleri ilk defa evleniyorlar ondan olabilir mi ?!
Ceren: Anlatsanda anlamaz bu .
Onlar didişmeye başlamışlardı bile . Şuan hiç çekemezdim onları zaten heyecanlıyım .
Selim elimi tutup öptü gülümseyip önüme döndüm .Nikah Alanına gelmiştik bizimkiler etrafı incelerken Benimle ilgilenecek kuaför kadın yanıma geldi .
- merhaba Alin hanım betül ben .
Elini uzattı tuttum .
- memnun oldum betül hanım .
- hazırsan makyaja alicam seni .
- tamam olur.
Selime gülümseyip betül hanımla beraber içeri geçtik . Nikah Alanının hemen yan tarafinda iki katlı müstakil iş yeri yapmışlardı .
- Alincim şimdi nasıl tonlar istiyorsun .
Makyaj masasına oturdum istediğim tonları söyledikten sonra makyajımı yapmaya koyuldu . Şeftali ve toz pembe 'nin karışımı 'nı göz kapaklarıma sürdü eyleynır çektikten sonra rimel sürdü . Yarim saat süren makyajım bitmişti . Sira saçlarımdaydı saçımıda istediğim şekil yaptılar . Ve gerçekten harika yapmışlardı .
Ceren: profösyönelsiniz gerçekten .
Seda: bize de yapın
- tabikide kızlar .
Ben hazırdım sırada kızlar'ın makyajı vardı .
Tekli koltuğa oturup elime telefonu Aldım kızlara dönüp .
- selim nerde ?
Ceren: o semihlerle aşşağıda hazırlanıyorlar .
- iyi tamam .
Arayacaktim ama hazırlanıyorlarmış . Kızlar'ın da makyajı bitmişti . Müthişlerdi ikiside .
- Alincim şimdi gelinliğini giyebilirsin .
Ayağa kalktım
-Tamam
- yardım edebiliriz istersen
- gerek yok
Kızlar giyinmeye gittiler bende gelinliğimi giydim .
Boy aynasına geçtim . Etrafimda döndüm .
- Şu güzelliğe bak beğ
Kendimi överken kapı tıklatıldı .
"Gel" boy Aynasından kimim geldiğine baktım yakışıklımı yakışıklı ömrüm gelmişti kapı da dondu kaldı . Lan bu ne yakışıklılık Allahım sana geliyorum .Aynadan bakmayı kesip selime döndüm .
- pişt yakışıklı dondun kaldın noldu ?
- A-lin
- efendim .
Gözünden yaş aktı ne oldu şimdi ya . Yanına gelip elini tuttum .
-selim iyi misin sen ?
- S-en çok güzel olmuşsun . Melek gibi.
Gülümsedim .
- niye ağlıyorsun o zaman ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ✔
Mystery / Thriller: bir doktor kızın etrafında dönmekte olan bir hikaye , genç kız bir delikanlıyı zamanınında çok sevmiştir fakat delikanlı genç kızı sevmemiştir. Aradan yıllar geçer delikanlı kızla evlenmek zorunda kalır babası ortaya şart koymuştur bakalım onları...