"kavuştay"

71 2 18
                                    

3 sene sonra

Beraber çizgi film izledikten sonra uyuya kalmıştı kızım . Yavaşça kucağıma alıp saçlarını okşadım . Gözlerimdeki yaşa engel olamamıştım.

Alin'im gibiydi saçları yumuşacık . Kokladım mis gibi . merdivenlerden yukarı çıkarak odasına gelip beşiğine yerleştirdim . Ses cihazını da koydum . Küçücük elini öpüp odasından çıktım .

Odama gittim . Yere oturdum sırtımı yatağa dayadım .

tam 3 yıl beş ay 2 gün olmuştu . Dayanmaya çalışıyordum . Ama sürekli aklımda yolda yürüdüğümde . Hastaneye gittiğimde . Sürekli aklımda .kalbimin içinde hala . Boğuluyordum . Nefesim gitti benim ben nasıl şimdi nefes alıcam .
Eğer bir kızımız olmasaydı bende olamazdım .
Kapı tıklatılınca göz yaşlarımı sildi .

" Gel"

hale teyze gelmişti elinde tepsiyle .
Ayağa kalktım .

" Selim oğlum bir iki lokma bir şey ye bak kaç gündür hiç bir şey yemiyorsun kızıyorum ona göre."

Güldüm zorla .

Elindeki tepsiyi yatağa bıraktı . Hale teyze kızım'ın bakıcısıydı . Ben işte olunca ona o bakıyordu . Elli yaşlarında ton ton bir teyzemdi . Kaç aydır bizimleydi hep .

Selim: Sağol hale teyze ama aç değilim .

Yanıma gelip

" Bak oğlum yemessen enerjin olmaz . Zaten bütün enerjini mirayda harcıyorsun kendine de harca be oğlum."

" Boşver sen beni . Sen niye hala burdasın bakayım ha hadi sende git evine ."

Gülümsedi .

" Tamam gidicem ama o tepsidekiler biticek ! Ona göre ."

Başımda nöbet tutuyordu . Mecburen ufak ufak bir şeyler yiyordum . Yanıma oturdu . Hüzünle bana baktı .

" Ah be oğlum . Hala özlüyor musun ?"

Gözlerimi kaçırdım . Ağlama selim ağlama . Yutkundum .

" Selim oğlum bak kendini daha fazla üzme Alin kızım seni görüyor izliyor oda çok üzülür."

Kafamı sallamakla yetindim . Evet ben onu hala çok özlüyordum çok .

Elini omzuma koyup vurdu .

" ben gideyim artık . Sende uyu uykusuzsun hep ."

Deyip gitti . Kalkıp camı açtım . Nefesim tıkanmıştı sanki . Dolabı açtım Güzelim'in Swetini aldım . Hıçkırarak ağlamaya başlamıştım. Yapamıyordum ben onsuz olmuyor .

Burnuma götürüp kokladım . Kokusu yoktu!
Çekmeceye yöneldim . Alin'in parfümünü alıp swete sıktım bolca .
Yatağa uzanıp kokladım sabaha kadar .

×××××××××××××××××××××××

Yine her zamanki gibi uyumamıştım . Kızım'ın odasına girdim beşiğinden dışarı çıkmaya çalışıyordu . Gözümde Alin canlandı . Onun gibiydi huyları bile . Bakışı bile öyleydi .

" Babam sen napıyorsun bakayım?"

" Baba aa benı"

Gülerek kucağıma aldım saçlarımla oynuyordu .

" Acıktın mı ha ? bak teyze sana neler yapmış neler"

" Nı yeptıs"

Konuşmasına gülüp yanağını ısırdım . Güldü .

İMKANSIZ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin