#bela#

89 9 59
                                    

Gözlerimi açtığımda uyanmak istememiştim ama maalesef kalkıp holdinge gitmem lazımdı . Uyuşuk adımlarla elimi yüzümü yıkayıp elime telefonu Aldım Alinime yazmaya başladım .

- Günaydın nefesim♡

Mesajım iki tik idi görür şimdi watsaptan çıkmadım çevrimiçi olmasını bekledim altı dakika geçtikten sonra çevrimiçi oldu yazmaya başladı .

- Günaydın ömrüm , nasılsın ♡

- iyi diğelim .

- iyi diğelim derken ?

- yani hemşire gibi iş yapıyorum sinir oluyorum o kadar .

- işkolik misin sen ya ?

- yoo alakası yok

- tabi canım tabi

Kendi kendime gülüyordum .
Alinle biraz daha konuştuktan sonra telefonumu kenara koyup hazırlanmaya başladım siyah pantolon üzerime beyaz gömlek giydim spor beyaz ayakkabılarımı giyip saatimi taktım kravat hiç takamam boğuluyorum . Parfümümü sıktıktan sonra telefonumu cebime atıp aşşağıya indim abim mutfakta kahvaltı hazırlıyordu ona yardım ettikten sonra beraber kahvaltı ediyorduk . Annem olsaydı keşke ama yok etrafımızda dolanıp dururdu . " oğlum çiçeklerime elleşmeyin " derdi annem çiçeklerinin önünde abimlerle tartışıyorduk ve bazı çiçekleri sinirden abimler yere fırlatıyordu . Annemde bir güzel haşlıyordu bizi . Babam ise " Hayta gözlüklerimi getir yaşlandım ben gazeteyi okuyamıyorum" derdi onların sesi yoktu ama kulaklarımdaydı heran sanki kapı çalıcak onları görücem zannediyordum . Çok özledim be .

Arabama binip evden uzaklaştım mezarlığa gidiyordum .

Mezarlığa gelmeden önce çiçek alıp gelmiştim .

Annem ve babamın arasında durup oturdum .

Elimi toprağa koydum elimdeki çiçekleri annemin mezarına bıraktım babamın başına da koydum .

- keşke yanımda olsaydınız keşke .

Gözlerim dolmuştu

- neden gittiniz ? Keşke kalsaydınız erken gittiniz be .

Gözümden yaş aktı

- Baba Alinle evleniceğiz biz hani sende çok istiyordun ya bize oyun da oynamıştın bizi bir araya getirmek için . Kalksana baba gel be .

Bir saattir oturmuş göz yaşı döküyordum . Yerimden artık kalkıp arabama binip holdinge sürdüm .

Yoldayken Alin görüntülü aradı telefonu karşıma yerleştirdim elime alamazdım araba kullanıyordum . Görüntüyü biraz beklettim gözlerime baktım kıpkırmızı idi yapacak bir şey yok deyip görüntüyü yanıtladım .

- ömrüm napıyorsun ?

Gülümseyerek bana bakıyordu içtenlikle gülümsedim .

- holdinge gidiyorum güzelim sen napıyorsun ?

- selim sen iyi misin ?

Gözlerim dolunca kafamı cama çevirdim

- Alin be-n sonra aricam seni .

Telefonu kapatıp arabayı sağa çekip diraksiyona başımı yasladım .

Kötüydüm evet kötüydüm yokluklarına alışamadım . Onlar gitti ben kaldım . Elimin tersiyle göz yaşlarımı silip arabayı çalıştırdım . Holdinge gelip odama geçtim direk .

Sunumumu yaptıktan sonra işim yoktu . Uyumak istiyordum sadece . Kafamı geriye yaslayıp gözlerimi kapadım . Düşünüyordum sadece . Keşke herşeyi geri alabilseydim .

İMKANSIZ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin