O gece sabaha kadar Ailemle konuşmuştuk yeri geldi Ağladık ilk defa onların gözüne baka baka ağlamıştım . Dayanmaya çalışıyordum yapabilceğim tek bir şey vardı Selim'in karşısına çıkmak . Ama yapamıyordum o cesareti kendimde bulamıyordum .Kendi yatağımdan kalkmıştım duş alıp . Siyah pantolon siyah t-shirt siyah deri ceketimi giydim saçımı at kuyruğu yapıp . Siyah şapka takıp Aşşağıya indim .
Annemlerle kahvaltı yaptıktan sonra karşılarına oturdum .
Annem: Kızım sen niye böyle giyindin?
Alin: Karokala gidicem . Dışarda kiminle karşılaşırım bilmiyorum . O yüzden böyle giyinmem gerek.
Babam:karakolda ne işin var Kızım?
Alin: Ayaz tutuklanmış mı kendi gözlerimle görmem gerek. Ve ifade vermem gerek .
Biraz daha konuştuktan sonra evden çıktım .
Bahçedeki arabam dikkatimi çekti . Arabam burdaydı ama binemezdim . Taksi çağırdım .×××××××××××××××××××××
" Nasıl bulamazsını! "
Polis: Önce bir sakin olun Bulucağımızdan emin olabilirsiniz .
Sakin olmaya çalışıyordum ama olamıyordum . Korumaları cezaevine tıkmışlar ama Ayaz 'ı bulamamışlar! Nerde kim bilir !
Polis: Alin hanım buyrun dağ evinde bulduk .
Elindeki telefonumu aldım . Ama kapalıydı tabi .
Herşeye karşı telefonumu açmadım ." Eğer bulursanız bana haber verin lütfen ."
Telefon numaramı bırakıp çıktım . Nerde kim bilir !
Mezın yerini biliyordum babam söylemişti .
Taksiyle mezarın oraya gittim .Arabadan indim mezarlık görevlisinin yanına gittim .
" Alin bulut Mezarını bulamadım gösterir misiniz?"
" tabi "
Adamın gösterdiği yöne doğru yürüyordum .
Ki selimi görmemle olduğum yerde kaldım kendime gelip ağaçların arkasına saklanıp uzaktan baktım .Elindeki çiçekleri mezara bıraktı .
Selim ben yaşıyorum demek ne kadar da çok istesem yapamadım .
Göz yaşları yanağını ıslatıyor du yanına gidip sıkıca sarılmak isterdim .Bir şeyler diyordu ama duyamıyordum burdan biraz daha yaklaştım .
Selim: niye gittin hani gitmicektin hani beni bırakmayacaktın ! Niye gittin!
Toproğa sarılmıştı gözlerimden çoktan yaşlar akıyordu .
Selim: Biliyor musun ? Ben inanmıyorum ölmedin ki sen içimde hala bir umut var çıkıp gelicekmişsin gibi . O umuda sarılıyorum .
Sessiz sessiz ağlamaya devam ediyordu oda bende .
Telefonu çalmıştı gözlerindeki yaşı silip kulağına koydu .
Selim: Efendim . Ee tamam geliyorum.
Telefonu kapattı .
İsmim yazılı alana baktı baktı sadece .
Ayağa kalktı
Selim: Yine gelicem . Tamam mı Güzelim . Şimdi gitmem gerek Kızımız'ın bana ihtiyacı var .
Arkasına dönüp arabasına bindi . Başını kaldırıp mezara baktı göz yaşı aktı görebilmiştim. Elinin tersiyle silip uzaklaştı .
İçim paramparçaydı . O bunları haketmedi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ✔
Mystery / Thriller: bir doktor kızın etrafında dönmekte olan bir hikaye , genç kız bir delikanlıyı zamanınında çok sevmiştir fakat delikanlı genç kızı sevmemiştir. Aradan yıllar geçer delikanlı kızla evlenmek zorunda kalır babası ortaya şart koymuştur bakalım onları...