#Haftalar sonra#

93 5 122
                                    

      @Alinersoy__  💫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      @Alinersoy__  💫

Yorumlar

@semih__ kuşum benim :))

@halil_keser  yenge bu kadar güzel olmak israf israf 😂

@sedabural  kuzu yaktın buraları 😍

@cerenakarsu__ Güzele bakmak sevaptır . Ama siz bakmayın eniştem keser sonra sizi.

@selimersoy__  nefesim ❤

Gülümseyerek yorumlardan çıktım .
Odamdan çıkıp Ameliyat için hazırlandım .
Yarım saatin sonunda Ameliyat maalesef kötü geçmişti Adamın kalbi dayanamamıştı ve hayatına veda etti . Seksenli yaşlarındaydı .
Eldivenlerimi çöpe atıp maskemi indirdim . Ellerimi yıkayıp üstümdekilerden kurtulup bahçede temiz hava almak istedim . Elimde kahve gelen geçeni seyrediyordum .

Elimi karnıma koydum karnım artık kendini belli ediyordu cinsiyetini henüz bilmiyorduk çok yakında öğrenecektik .

Selim herşeyi hatırlamaya başlamıştı . Beni Kaçıran deli asafı bile hatırlıyordu yani gerisini siz düşünün .

Ee tabi mafya adam da var peşimde hiç beklemediğim anda yanımda bitiyordu . En sonunda kolunu bacağını kırıcam oda rahat etsin bende! . Neyse susmam gerek sanırım ne zaman aklıma gelse o an karşımda dikiliyordu .

" Pişt Âsi"

Dedim işte şu nusubeti andım ya geldi yine .
Yüzüne baktım sonra eline eli kanıyordu kimi dövdüyse artık .

" Kimi dövdün yine ?"

Tam bir şey dicekken ondan önce davrandım .

" Dur tahmin edim . Sana senin deyiminle " Boş" varlıklar sana diklenince kafa göz daldın . Dimi?"

Gülerek kafa salladı .

" Çözmüşsün beni "

"  yani ."

Eline baktım kan damlaları yerdeydi .

" Acile git eline baksınlar."

" gerek yok hallederim ben ."

" Kesin ."

Güldüm . Yanıma oturdu . Peçeteyle kanayan yere tuttu . Güldüm kaşını çatarak baktı

" Böyle kanaması durmaz yalnız."

Bileğime bağladığım fuları çözdüm .
Elini alıp peçeteyi aldım fuları kanayan yere bastırdım .

" tut şöyle."

Bön bön suratıma bakıyordu .

" Hey sana diyorum ."

İMKANSIZ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin