#seviyoruz#

77 11 21
                                    

"Portegü hemen "

Asistan elime verince işe koyuldum . Şuan vakayı Ameliyata almıştık beş saattir Ameliyattaydık .

" hemostatik pen "

" buyrun hocam "

Aradan baya zaman geçtikten sonra her şey normaldi ama bir an ne olduysa oldu nabzı atmamaya başladı ama ben yanlış bir şey de yapmamıştım ! Ama ne oldu birden kıraçla birbirimize baktık kalp masajı yapmaya başladım . Ölmemeli , ölmemeli kaç dakika geçti bilmiyordum artık öldüğünü kabullenmiştim başaramamıştım ! Yapamadım yapamadım .
Saate baktım

" 12.46 ölüm"

Asistan not aldı hastayı kapattık

Ameliyattan çıktım ellerimi yıkadım . Odama geçip koltuğa oturdum bandanamı çıkarttım kafamdan . Neden başaramadım neden . Alin hiç bir şeyi yapamıyorsun geceni gündüz ettin çalıştın ama başaramadın !

Kapım açıldı o tarafa döndüm

Koşarak selime sarıldım ağlama Alin ağlama ağlama nefret ediyordum ağlamaktan . Ben  bu vakayla çok uğraştım ama olmadı .

Selim: güzelim

Deyip ayrıldı avuçlarıyla yüzümü okşadı

Selim: neyin var ?

- başaramadım

Gözlerim dolunca arkama döndüm kendisine çevirdi hemen direk kollarını belime koydu fısıldıyarak " Ağla söz kimseye söylemicem "
Ağlamaktan nefret ederdim hele ki birinin yanında selim de biliyordu bunu . ama ağlamadım .

Geri çekilip koltuğa oturdum selimde yanıma oturup ellerimi tuttu .

- neden hiç bir şeyi beceremiyorum ?

Selime baktım

- sen öyle düşünüyorsun , tamam bazen olmuyor bazı şeyler  ama bu demek olmuyor ki hiç bir şeyi beceremiyorum  diye bir şey yok . Sen çok iyi doktorsun . Bütün Ameliyatları başaramassın ki elinden gelmeyeni bile yapsan bile. Hayatı buraya kadarmış sen herşeyi yaptın mı yaptın. o yüzden kendini sakın suçlama tamam mı güzelim ?

Kafamı sallamakla yetindim . Elimi alıp öptü

- ben yanındayım her anında .

Gülümseyip başımı alıp göğsüne yasladı . Kollarımı beline dolamıştım .

- emre hocaya ne dicem ben ?

- istersen ben konuşurum

- saçmalama ben konuşurum da kızar mı acaba ?

- neden kızsın ki sen herşeyi yaptın .

- ne bilim işte.

Telefonum çalınca selim'in göğsünden kalkıp cebimden telefonumu aldım arayan emre hocaydı

- aç güzelim

Direk açtım

- efendim hocam

- hemen odama gel  alin

Deyip kapattı kızgın gibi de değildi ama of .

- emre hoca yanına çağırıyor

- tamam sen git ben burdayım

Ayağa kalktım

- geberticek kesin beni

- kötü düşünme bir şey olmayacak

- hiç sanmıyorum

Odadan çıkıp merdivenleri kullanarak emre hocanın odasına geçtim kapıya vurunca gel komutunu alınca içeri geçtim .

İMKANSIZ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin