Acildeydim serum takıyordum hastalara ! Hiç memnum değildim . zaten hastanedeki herkes iki gün mapuslarda kaldığımı biliyorlardı ama nerden biliyorlardı herneyse çok takmicam kafama çünkü hastana hastane değil dedikodu merkezi anasını satim .
İşim bitince odama çekilip önlüğü astıktan sonra siyah şişme montumu giydim cebime telefonumu koyup hastaneden çıktım dün Annemlerle konuşmuştum onlarda tabikide mutlulardı . Bende çok mutluydum şimdi selimin attığı konuma gidiyordum gün alacaktık .
Verdiği adrese gelince indim arabadan selim zaten gelmişti yanına gidip sarıldım .
El ele tutuşarak içeri geçtik
İşlemleri halletmiştik . Önümüzdeki hafta cumartesi gününe almıştık .Dışarı çıktık gülümsüyorduk sürekli ikimizde görenler deli dicekler.
- evleniyoruz!
Sevinçten çığlık attı deli.
Ayaklarım yerden kesildi sarılarak etrafında döndürüyordu .- ya bıraksana selim!
Gülüyordum tabi selim benden heyecanlıydı tam tersi olması gerekmez miydi ya ?
Yere indirdi beni
- çok mutlusunuz selim bey
- kızım evleniyoruz ev-le-ni-yo-ruz!
- biliyorum da benden daha çok heyecanlısın
Güldüm
- güzelim bir ömür beraberiz ! Ben mutlu olmayacağımda kim olsun .
- cidden ya yıllardır birbirimiz sevdik bilmeden . Ama sonunda gerçekten evleniyoruz .
- evet güzelim . O zaman şimdiden düğünü nerde yapıcaz ayarlayalım.
Düşünmeye başladık ikimizde .
- ben diyorum ki kır düğünü mü olsa ha ? Ne dersin ?
Selim: sen ne dersen o olsun güzelim .
- hayır senin de düşüncen önemli .
Selim: benim için fark etmez ki . Dediğin gibi kır düğünü olsun hatta bildiğim bir yer var gidip bakalım mı ?
- tabikide
Arabalarımıza geçtik selimi takip ediyordum .
Selim arabasını park edince bende park edip indim .- şaka yapıyorsun dimi ?!
- hayır niye şaka yapim burası işte .
- hayal görüyorum ben kesin hayal .
Yanağımdan öptü hayal değilmiş .
Selim: hayal miymiş ?
- Selim burası çok ama çok güzel . Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel!
- bende çok beğendim bir arkadaşım organizatör burada .
Selim arkadaşını görüp yanına gitti bende etrafı inceliyordum . Kenarda bir havuzu vardı masalar özenle hazırlanmıştı ve ben gerçekten de bayılmıştım . Medyada resmi var.
- güzelim
Selime döndüm arkadaşıyla yanıma geldiler
Adam elini uzattı gülümseyip tuttum- merhaba onur ben selim'in arkadaşı
- Alin ben de memnun oldum .- evet Alin beğendin mi ?
- ben bayıldım çok hoş burası .
Selim: bende çok beğendim gerçekten de çok özenle tasarlamışsınız .
- sizler gibi insanları memnun etmek için herşeyi dizayn ettik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ✔
Mystery / Thriller: bir doktor kızın etrafında dönmekte olan bir hikaye , genç kız bir delikanlıyı zamanınında çok sevmiştir fakat delikanlı genç kızı sevmemiştir. Aradan yıllar geçer delikanlı kızla evlenmek zorunda kalır babası ortaya şart koymuştur bakalım onları...