Gözlerimi açtığımda güzel gözlü Alin'im im göğsünde uyuyordum . Başımı Aline çevirdim uyuyordu mışıl mışıl gülümsedim . Doğrulup saçlarını öptüm . Yanından sessizce kalktım uyanmasın güzelim benim . Ellerimi yıkadıktan sonra mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım . Her şeyi hazırladıktan sonra odaya geri döndüm uyanmıştı gömleğinin son düğmesini kapatıp bana döndü gülümsedi yanına gidip sarıldım kokusunu içime çektim nefes alabilme sebebimdi .
Geri çekilip yüzünü ellerimin arasına aldım ."Günaydın güzelim "
"Günaydın selim bey "
Güldüm yanaklarını sıktım gülüyordu .
Ellerini tutup odadan çıktık mutfağa geçip sandalyeye oturtum .
Beraber güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra mutfağı toparladım Alin telefondaydı .
İşim bitince yanına gittim salonda dolanıp duruyordu . Telefonu kapatıp koltuğa doğru fırlattı ellerini tuttum başını göğsüme koydum" şimdi sakince nefes al güzelim "
Dediğimi yaptı benden ayrılıp
" akıl ver bana napıcam ben ?"
" Anlat bakalım ne olduğunu ki yardım edeyim ."
" o kadın Beni Yanına almak istiyormuş hala "
" kim dedi bunu ?"
" Ablam aradı annemler konuşurken duymuş . Eğer beni Almassa size zarar..."
Sustu
" pşşt olmayacak bir şey "
Kendime çekip sarıldım asla ve asla Alin'imi alamazdı benden asla .
" Ben kendim için değil . Niye hep sevdiklerimle tehdit ediliyorum ben ? Ben gerçekten yoruldum . "
Gözleri doldu kafasını çevirdi .
" senin suçun yok kendini sakın suçlu hissetme . Anlıyorum bıktın herşeyden ama bugünlerde atlacaksın ben varım yanında ."
Gözlerime baktı .
" beni bırakırsan öldürüm seni "
" bırakmayacağım kurban olduğum . "
Gülümsedim . Telefonu tekrar çaldı koltuğun üzerinden alıp açtı
" efendim ceren , tamam geliyorum "
Telefonu kapatıp bana döndü
" ben hastaneye gidiyorum "
" Kendine dikkat et tamam mı ?"
" tamam , sen çıkıcak mısın ?"
"Çıkarım simdi "
Başını salladı . Dudaklarına yaklaşıp buse kondurup geri çekildim .
" kendini özletmiyorun sakın "
" olur"
Güldü . kendime çekip sıkıca sarıldım .
" iyi ki hayatımda varsın "
" iyi ki sende hayatımda varsın sen yokken ben diye bir şey yokmuş "
Geri çekilip yanağımı okşayıp öptü . Gülümseyerek evden çıktı . Odaya geçip hazırlandım .
Evden çıkıp holdinge sürdüm .
Geldiğim gibi toplantıya girdim .2 saat sonra
Odamda oturmuş imza atmam gereken defterlere imza atmakla meşguldüm . İşim bitince Arabama binip Annemlere sürdüm .
Alin bilmiyordu Tabi benim konuşmam gerekti onlarla . Evlerine gelmiştim . Zile bastım iki saniye sonra aysel annem açmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ✔
Mystery / Thriller: bir doktor kızın etrafında dönmekte olan bir hikaye , genç kız bir delikanlıyı zamanınında çok sevmiştir fakat delikanlı genç kızı sevmemiştir. Aradan yıllar geçer delikanlı kızla evlenmek zorunda kalır babası ortaya şart koymuştur bakalım onları...