Bir sonra ki bölüm 20 vote'de gelecek..
Sevgiyle kalın.. 💛
Hoşunuza giden yerlere, kelebek koyabilirsiniz 🦋
***********************************************************************************
Ufak kaçamağımızın üstünden iki gün geçmişti, Cenkle çok az görüşe biliyorduk büyük bir ihaleye hazırlanıyordu. Bende projemin üstünde çalışıyordum ama aklım hep Cenkteydi. Akşam yemeği için sözleşmiştik.
İş çıkış saati geldiğinde, Cenk'e otoparka inip bekleyeceğimi belirten bir mesaj gönderim. asansöre binip otoparkta Cenk'in arabasını park ettiği yöne doğru yürüdüm. Arkamda bir ayak sesi duyduğumda hızımı arttırdım tedirgin olmuştum etraf boş gözüküyordu Cenk'i arabası görüş açıma girdiğinde, Cenk'i şoför koltuğunda gördüm içim rahatlamıştı arabaya binince, gerginliğimi anlamış olacak ki "bir şey mi oldu fıstığım?" diye sormuştu. Gülümseyip "Sadece biraz yorgunum" demiştim, onu da huzursuz etmek istemedim.
Bütün keyfim kaçmıştı, bir ayak sesinden bu kadar tedirgin olmak normal değildi, babamların sessiz kalması beni ayrıca ürkütüyordu.
*****************************
"Cenk?""Efendim fıstığım"
"Bana gidelim mi?"
"Beni eve mi atmaya çalışıyorsun" deyip gülmüştü
Gülüşü içimi ısıtıyordu..
"Cenk.. eve söylesek, dışarda hiç yiyesim yok, hem filim de izleriz olmaz mı?"
"Olur fıstığım niye olmasın, hem biraz vakit geçirmiş oluruz seni, ihmal ettim biraz dimi? ihale bitsin senle gene kaçarız bir yerlere"
"Öyle düşünme, beni ihmal ettiğin falan yok hem daha iki gün önce döndük sevgilim.."
"Sevgilim?" deyip beni tekrar edince bende onu tekrar ettim;
"Sevgilim?"
"Şaşırdım" dedi
"Niye sevgilim değil misin?" deyip gülümsedim.
"Daha fazlası da olmak isterim?" deyince baka kalmıştım. ben öyle bakıp dururken çoktan eve gelmiştik.
"Ciddi misin?" diye bilmiştim sadece.
Kahkaha atıp, "Hadi gel yukarıda konuşuruz" deyip elimi öpmüştü.
Arabadan inip Cenk'in yanıma gelmesini bekledim, yanıma gelince elini belime atıp kafamın üstüne bir öpücük kondurmuştu.
Sanırım hayatta ki tek şansımı Cenk'ten yana kullanmıştım. Ne Anneden, babadan hatta abimden yana bu kadar şanslı olamamıştım. Ben bunları düşünürken, Cenk'in yüzünü incelemeye dalmıştım. Cenk eliyle belimi sıkınca, kendime gelip "Efendim sevgilim?" Cenk, "İnsek mi artık, asansörü meşgul etmeyelim, evde uzun, uzun bakarsın" deyip gülümsemişti.
Cenk dışardan siparişleri verirken, bende giyinmek için odaya geçtim. Üzerime düz klasik düğmeli pijamalarımı giymiştim, daha şimdiden ayılı pijamalarımla Cenk'in ağzına düşemezdim. Saçımı yandan örüp aynada kendime gülümsedim işte şimdi olmuştu.
Salona geçtiğimde, Cenk telefonuyla ilgileniyordu arkadan yaklaşıp boynuna uzun bir öpücük kondurdum. Yerinden sıçramıştı, "biraz korkuttum galiba" deyip gülümsedim.
"Biraz öyle oldu, özür dilemek ister misin?" deyip bir kaşını kaldırmıştı.
"Nasıl bir özürmüş bu?
"Öpücük" deyip dudağına iki parmağı ile vurmuştu.
Kahkaha atarak Cenk'e yaklaşmıştım ki kapı çaldı tabi ki de
"Hay kapını.." deyip susmuştu, bende gülerek kapıyı gösterdim, sinirli sinirli kapıya yürürken bende arkasından gitmiştim.
Kurye bana bakınca, benim arkasında olduğumu fark etmiş olacak ki; para üstünü almadan, adamın suratına kapıyı kapatmıştı, sinirle bana döndüğün de ne olduğunu anlamamıştım. Cenk'in arkasından salona geçtim.
"Hadi yiyelim?" demiştim soru sorar bir şekilde.
"İstemiyorum" demişti
"Allah Allah bir anda ne oldu sana?" diye sordum
"Ne mi oldu Alya, pijamalarla kapıya çıkıyorsun, adam seni süzüyor sence sinirlenmem normal değil mi?"
"Kıskandın mı?"
"Hayır. Rahatsız oldum Alya, bir daha böyle kapıya çıkma, sapığı var manyağı var."
"Tamam sevgilim dikkat ederim. Hadi soğumadan yiyelim yemeklerimizi ben çok acıktım. "
"Yiyelim, fıstığım."
Yemeklerimizi yedikten sonra, filim izlemeye karar vermiştik, filimin yarısında yavaş yavaş uykum gelmeye başlamıştı.
"Cenk, sonra devam etsek olur mu uykum geldi benim."
"Olur, fıstığım bende yavaş yavaş kalkayım."
"Gidecek misin?
"Kalmamı istersen, kalırım"
"Kal benimle"
Elini boynuma sarıp, anlımdan öpüp birden beni kucaklamıştı. odaya geldiğimizde beni yavaşça yatağa yatırdı, ellerimi boynundan çekmemiştim, dudağına öpücük kondurup, geri çekildim. Tek kaşını kaldırdığında anlam veremediğini anlamıştım.
"Özür öpücüğünü, verememiştim" deyip gülümsedim.
ben gülümserken, resmen gülüşümden öpmüştü beni, bende onu taklit ederek tek kaşımı kaldırdım.
"Beni sevdiğin için" demişti.
Bende onun dudağına yaklaştığımda, dudağımızı birleştiren Cenk olmuştu. Uzun bir öpücük olmuştu bu, susuz kalmış bir çöl bedevisinin suyu kana kana içmesi gibi.
Birbirimizden ayrıldığımızda ilk konuşan Cenk olmuştu;
"Ben senle uyanmak istiyorum, bu öpücüğün daha fazlasını istiyorum"
Kısa süre bir şoka girmiştim, her şeyin bu kadar hızlı ve güzel gitmesi beni korkutuyordu. Bende aynı şeyleri düşünüyordum.
"Cenk.." demiştim ki, güzel kalpli sevgilim benden önce lafa girmişti.
"Bana hemen cevap vermek zorunda değilsin fıstığım. Hadi gel kollarıma uyuyalım."
Bayılıyordum bu adamın böyle anlayışlı hallerine.
"Geleyim tabi sevgilim de, sen böyle mi yatacaksın"
"Hayır" deyip.
Soyunmaya başlamıştı, önce gömleğinin kollarını çözdü, sonrada göleğinin bir iki düğmesini açıp çıkardı, en son da pantolonunun çıkarınca ufak çaplı şokumdan çıkıp bedeni yerine yüzüne baktığımda göz göze geldik, adamı soyunurken izlemiştim resmen.
Alt dudağımı ısırıp "kusura bakma dalmışım" deyip kafamı çevirdim.
Yatakta bana yaklaşıp, "Utanınca çok tatlı oluyorsun" deyip.
Dudağımdan bir öpücük aldı, benden uzaklaşırken bu sefer ben onu kendime çekip dudağını öpmeye başladım, ufak çaplı şokunu atlatınca bana karşılık vermeye başladı. Belimi kavrayıp beni kendine doğru çekti. Kendimi bir anda Cenk'in kucağında bulmuştum, eli pijamamın altından bellimi okşuyor bir yandan da beni öpüyordu. Ellerimi yumuşak saçlarında gezdirip saçlarını talan ediyordum.
*************************************************************************
En güzel yerde bitti diye üzülme, devamı bir sonra ki bölümde. Sınır 20 Vote 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYANIŞ
Ficção GeralBir bedel ödememişseniz henüz; Özgürlüğü tatmamışsınız demektir. Ayla'nın evden kaçışı yeni bir hayat kurması ve aşkını anlatan sürükleyici bir hikaye..