YÜZLEŞME-12

56 4 2
                                    


Hayat beni nereye sürüklüyor bilmiyorum. Belki bir uçurumun kenarına belki de bir cennet bahçesine. Şu saatten sonra nereye sürüklediğinin pekte bir önemi yok ben yolumu seçmiştim.
Tutsak değildim hayatımı kurmuştum hatta bir sevgilim bile olmuştu. Bir kaç yıl öncesine gidiyorum da biri bana evden kaçacaksın ve hayatının aşkına kavuşacaksın dese inanmazdım.

Ben tüm zorluklara inat ayaklarının üstünde dimdik duran bir kadındım.
Şuan kapımızda duran adam kaçtığım o şatonun zalimlerin den biriydi abimdi. Abiler kardeşlerini korur kollardı ama benim abim hiç bir zaman bunu yapmamıştı tam tersi babamla birlik olup beni eve kapatmışlardı. Bir saniye gözümü kapattığım an aklıma bir kabus düştü;

Abim saçımdan tutmuş beni merdivenlerde sürüklüyordu ellerinin üstüne ellerimi koyup engellemeye çalışıyordum ama faydası olmuyordu 'sen kapıda ki güvenliklerle mi fingirdiyorsun lan' deyişi kulaklarımda çınladı

Gözümden bir dalma yaş firar etti.

"Cenk kapat kapıyı!" Diye bağırdım cenk anlamayan gözlerle bir abime bir bana bakıyordu.
Lafımı ikiletmeden kapıyı kapatacaktı ki abim elini kapıya koyarak kapının kapanmasını engelledi.

Cenk direnmemiş kapıyı açıp beni arkasına almıştı. şuan ne düşüneceğimi ne yapacağımı bilmiyordum. kafamdan onlarca senaryo kuruyor senaryonun sonunda kendimi o zindan da görüyordum.

Kısık bir sesle " Cenk lütfen bırakma beni" demiştim.

"Ayla, Ayla çocuk gibi sevgilinin arkasına mı gizleniyorsun sarılsana abine seni ne kadar çok özledim" bu lafları midemi bulandırıyordu.

Cenk yumruklarını sıkıyor gözlerini kısmış avına saldırmak için bekliyordu tek bir hareketinde üstüne atlayacak gibiydi. "Ne istiyorsun?" dedi dişlerini sıkarak

"Sevgili kardeşimi almaya geldim. bir sorun mu var?" bunu o kadar alaycı söylemişti ki suratına bir tane yapıştırasım gelmişti bana yaşattıklarından sonra eve geri döneceğimimi düşünüyordu.

"Ben hiç bir yere gelmiyorum" deyip Cenk'in bir adım önüne geçtim. Gözlerini cenkten alıp bana 'öyle mi' der gibi baktı.

" Sen istesen de istemesen de benle geleceksin başımıza ne işler açtın hepsini temizleyeceksin" diyerek kolumu tutup çekmeye başladı. Şuana kadar sakinliğini koruyan Cenk, beni abimin elinden kurtarıp arkasına aldı ardından ne olduğunu anlamadan abime kafa atmıştı, sanırım burnu kırılmıştı gelen kemik sesinden sadece bunu anlamıştım burnunu tutarak yerden kalkıp tekrar üstümüze yöneldi "Senin bu yaptığın sürtüklüğü babama anlatacağım bakalım ona ne hesap vereceksin" deyip yürümeye başladı.

Cenk'i kolundan tutup zor içeri çekmiştim yoksa elinde kalacaktı.

Cenk evin içerisinde bir sağa bir sola dönüp duruyordu yarım saattir. "Cenk oturur musun artık?"

"Ayla sen durumun ciddiyetinin farkında mısın ben olmasam seni alıp götürecekti!" diye bağırdı.

"Farkındayım! bir daha gelirse ya beni götürürse, Cenk ben oraya dönmek istemiyorum"

"Öyle bir şey olmayacak. Ayla, seni kimse benden alamaz anladın mı seni kimselere vermem. Ben bu işi halledeceğim sen bana bırak."

"Nasıl?

"Bende kalsın"

************************

Merhabalar, okunma ve vote sayısı çok düşük olduğu için uzun uzun bölümler yazmıyorum. Eğer okunma ve vote sayısı artarsa uzunca bölümler yazacağım.

Sevgiler.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UYANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin