KAHVE-6 +18

902 12 0
                                    

İyi okumalar dilerim...

Yeni bölüm Vote sınırı 20 :).

Saat gece yarısını bulmuştu. Adam o kadar eve bırakmıştı kahve ikram edip etmemek arasında gidip gelirken, arabayı siteden içeri çoktan girmişti.

"Cenk bey, her şey için teşekkür ederim"

"Önemi yok Ayla, ben teşekkür ederim"

"Rica ederim. Cenk bey izin verin size kahve ikram edeyim."

Acaba davet etmesem daha mı iyi olurdu diye kendimle çelişmeye çoktan başlamıştım.

"Olur, sert kahveni içerim sanırım buna ihtiyacımız var"

"sol da ki blok" deyip parmağımla gösterdim. kafa sallayıp binanın önüne arabayı yanaştırmıştı ben önden Cenk Bey arkamdan binaya doğru yürümeye başladık yol hiç bitmeyecek gibi gelmişti.

Evin kapısını açıp Cenk Beyi içeriye buyur ettim.

"Ayla lavaboyu kullana bilir miyim?"

"Tabi, soldan ikinci kapı"

Mutfağa geçip kahveleri hazırlamaya koyuldum.

************************************************************************

Kahveleri tepsiye koyup salona geçtiğimde Cenk bey tekli berjelerden birine oturmuştu. kahvelerden birini Cenk beye uzatıp karşısındaki üçlü koltuğa oturdum diken üstünde gibiydi. Cenk bey bunalmış olacak ki kravatını çıkarmış gömleğinin üç düğmesini de açmıştı.

"Afiyet olsun Cenk bey"

"Ellerine sağlık Ayla"

Gülümseyerek kahvemden yudumlamaya başladım.

"Bu gün iyi iş çıkardık."

"Hastahanenin tasarımı harika ellerinize sağlık, umarım sizi utandırmam güzel şeyler ortaya çıkar"

"Ondan şüphem yok Ayla, seni çok istekli gördüm hemde bu yolun başında daha yenisin bu azmin gerçekten takdir edilesi"

"Teşekkür ederim Cenk bey"

Bitmiş kahve bardaklarını toplayıp. "Bir bardak daha alır mısınız ?" diye sorduğumda.

"Su alabilir miyim demişti."

"Tabi" deyip mutfağa yöneldim.

bir bardak suyla geldiğimde bir an ağzım açık kaldı adamcağız koltuğun tepesinde uyup kalmıştı, bardağı masanın kenarına bırakıp Cenk Beye döndüm, burada bırakırsam felç olur sabaha kadar, kaldırsam da uyanır çokta yorgun duruyor. kenarda duran pufu ayaklarının önüne kadar koyup üstüne de ayaklarını uzatmasını sağladım getirdiğim pikeyi de üstüne örtüm.

************************************************

Sabah uyandığımda dün gece salonumda uyup kalan Cenk Bey bende panki etkisi yaratmıştı. koşar adım salona girdiğim de hala uyuyordu artık uyandırmam lazımdı yoksa ikimizde işe geç kalacaktık.

Biraz yaklaşıp ne kadar derin uyuduğunu çözmeye çalışıyordum bir dizimi berjin minderine koyup üzerine doğru eğildiğimde, Cenk beyin kahverengi gözleriyle kala kalmam bir olmuştu geri gitsem gidemiyorum..

saçlarım gözümün önüne geldiğinde elleriyle saçımı geri itmişti gözlerimi kaçırıdığım da çenemde tutup kafamı kaldırmış gözlerine bakmamı istemişti. O an yüreğinden yüreğimden bir şey akmıştı ben bunu anlamıştım bir şey olmuştu. çenemden tutup beni kendine çekmeye başladığında ne olduğunu anlayamamıştım. dudakları dudaklarıma değdiğinde gözlerim kapanmıştı karşılık veremeye çekiniyordum, dudaklarıma kapandığında bir an şok geçirip karşılık verememiştim öpmesini sürdürünce direncimi kırılmıştı ne kadar utansam da öpüşüne karşılık vermeye başladım ellerimi direk boynuna giderken saçlarına dokunmuştum saçları o kadar yumuşaktı ki yeni doğmuş bebek saçı gibi, saçını çektiğim de homurdanmıştı ne dediğini anlamadık için tekrar saçını çektiğim de geri çekilip anlını anlıma yasladı. Utancımdan suratına bakamıyordum o benim patronumdu ve ben onun yarı kucağındaydım.

*******************************************************************************
Vote atmayı unutmayınız ❣️

UYANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin