1 év

16 0 0
                                    

1 éve ilyenkor éltem át életem talán legfontosabb pillanatát. Igent mondtál ránk. Azt mondtad, hogy megpróbáljuk és mindent megteszünk.
1 éve ilyenkor hihetetlen boldog voltam, és azt hittem örökké fog tartani.
1 éve ilyenkor, mérgesek voltunk.
1 éve ilyenkor reménykedtünk.
1 éve ilyenkor sírtunk.
1 éve ilyenkor ígéretet tettünk egymásnak.
1 éve ilyenkor...
Mi történt azalatt az egy év alatt velünk? Senki nem tudja...vagy tévedek? Talán én tudom. Tudom, és tudtam, mégis figyelmen kívül hagyom, mint akkor is.
Szeretnék hinni még a tündérmesékben, szeretném hinni, hogy ami történt csak egy nagyobb jó érdekében volt, de elfogyott a hitem. Egy év...
Egy év alatt mennyi minden történhet.
Volt egy álmom egy éve. Azt hittem, hogy te leszel, majd, aki valóra váltja, te leszel, aki megnyugvást hoz, de... Tévedtem.
Pedig egy éve ilyenkor... Az enyém volt a világ összes hite, és pozitívitása.
Elvetted tőlem.
Most... Boldognak kéne lennem. Ünnepelnem kéne. Ünnepelnünk kéne. Az új évet, magunkat. De mit tettél?
Összetörtél engem is és az álmaimat is. Megfojtottál. Megöltél. Eltapostál.
Mire volt jó? Őszintén Zs... mire volt ez jó? Jobbnak érezted magad tőle? Többnek? Magabiztosabbnak?
Nem tudom. Én csak azt tudom, hogy tönkretetted ezt a napot. Ahogy az összes többit is. De ezt az egyet különösen.
Ha tudnád... Istenem, ha tudnád mennyit sírtam utánad, mennyi éjszakát bőgtem át, a hiányod miatt... De vége van. Vége. Mostantól nem fogom a múltat síratni. Elég volt. Hiányzol? Kimondhatatlanul. Szeretlek? Meg mindig az Istenit neki. És talán foglak is.
Megbocsájtanék? Amilyen hülye vagyok azonnal.
Reménykedem? Igen. De már nem abban, hogy egy nap visszatérsz, azt a reményem rég feladtam. Nem. Abban reménykedem, hogy egyszer el tudlak engedni. El tudom felejteni ezt a fájdalmar, ami bennem van, és végre fellélegezhetek, mert tudd meg, hogy az emléked fojtogat. Hurokként csavarodik a nyakam köré és minden egyes nappal szorosabb lesz.
De egy nap...
Egy nap lekerül a kötél. Hiszek benne. És tudod mit? Ez a hitem egyre erősebb.
Igen. Megbántottál.
Igen. Összetörtem.
Igen. Mélyre kerültem.
DE
Felálltam. Még mindig itt vagyok. És itt is leszek.
Tudod miért?
Mert hiszek.
Azt mondtad, hogy nem kapok nálad jobbat.
Tévedtél.
Tudod miért?
Mert mostmár tudom, hogy nálad bárki jobb. Nálad nem nehéz jobbnak lenni, mert te... Te nem tudod milyen jónak lenni. Te csak azt tudod mi a jó neked.
De a jóságról fogalmad sincs.
Remélem egyszer majd megtanulod, de akkor már... Késő lesz.
Túl késő.

Story Of My Life ( Javítás Alatt) Where stories live. Discover now