Barátok?

15 4 2
                                    

Ahogy ott álltam a folyosó közepén, észre sem vettem, hogy az emberek el kezdtek szállingózni körülöttem. Gondolatban jól fejbe csaptam magam:  Már megint szerencsétlenkedsz Flóra! Szedd már össze magad!
Végre rávettem magam, hogy megmozduljak, és elindultam megkeresni, azt a bizonyos 4-es termet. Aztán persze kiderült, hogy mindvégig előtte álltam, de...ilyen az én formám!
Végre beléptem a terembe. Az első gondolatom, mikor megpillantottam az embereket, az az volt, hogy "hű de sokan vannak". Leültem az első üres helyre, amit megláttam: a második sor, második padjába.
Egy kissé alaposabban körbe néztem, hátha megpillantom Zsanettet, vagy Anabell'-t, vagy esetleg Csengét, de sajnos egyikőjüket sem láttam, ezért hozzám méltón szép csendesen előpakoltam a cuccaim, és leültem.
Már vagy tíz perce unatkozhattam, amikor végre valahára megpillantottam Zsanettet.
- Szia. - köszöntem
- Szia. Hogy vagy?
És elkezdtünk beszélgetni, egészen addig, amíg a többiek is megérkeztek.
- Sziasztok - köszönt Csenge és Anabell'.
- Sziasztok.
Még el sem kezdtünk beszélgetni, amikor belépett a magyartanárnő az osztályba. Nem volt túl magas, a haja a tarkójáig ért, és elég kedvesnek tűnt így elsőre (mint később kiderült hatalmasat tévedtem, igaz Werewolf_girl000 ,A_Herondale13,myself939?:-D)
Jó diákhoz méltón köszöntünk, és azután elkezdtük az órát.
- Szeretném tudni a neveiteket úgyhogy, most meg fogjuk tanulni egymás neveit. Kezdjük sorba!
És elkezdtük mondani a neveket. Az első három kör még érdekes volt, de amikor már negyedszerre is elkezdtük sorolni egymás neveit, már kezdett unalmassá válni.
Körülbelül egy örökké-valóság után befejeztük, és kinyítottuk a füzeteket.
- Írjátok fel, hogy ismétlés.
Hát ez remek, már első nap le fog szakadni a kezem.
Ezután az óra után már elég hamar eltelt a nap. Meglepően jól telt.
A csajokkal egész jól összehaverkodtunk, kiderült, hogy Csenge egy nagyon lányos lány, és imád sminkelni, a tetejébe még jól is csinálja. Lehet,hogy majd megkérem, hogy engem is tanítson meg, mivel a smink, nem az én asztalom, Zsanettel egész nap a Harry Potterről beszéltünk, egész jó közös témát találtunk, na és ott van Annabell'. Hát...kiderült, hogy ő sem olyan, mint, amilyennek tűnik elsőre. Ahhoz képest, hogy milyen szerénynek tűnt a tegnap, egy kicsi ismerkedős beszélgetés után, kiderült, hogy "néha" szeret lázadozni a nagyszülei ellen. Igen, Annabell' a nagyszüleivel él, mert a szülei el vannak válva. De ennek ellenére nagyon jó fej. Néha fura, de jó fej.
Mit mondjak? Nagyon sokszínű barátság van kibontakozóban.
Most már teljesen biztos vagyok benne, hogy ez az év teljesen más lesz, mint az eddigi éveim. Boldogabb, önfeledtebb, és persze a legfontosabb, végre nem leszek egyedül. Hiszen lehet, hogy megtaláltam azokat az embereket, akiket mindig is kerestem.

Köszönöm,hogy vagytok nekem!!!!

Story Of My Life ( Javítás Alatt) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora