Egy újabb szivatás!

48 3 0
                                    

Hát ma sem volt túl jó napom!
Miért van az, hogyha jól érzem magam valaki jön, és jól elcseszi nekem? Ma Péntek volt, ezért én voltam a szolgálatos Robival. Az első óra alapból elcseszte a napom ,mert kijavították a matek dolgozatokat. Remek. Nem találjátok ki hányast kaptam. Tapsvihar: kettes! Vagány. Már megint csinálhatok egy halom plusz feladatot. Áh! Mindegy! Gitta persze 5-t kapott! Hát ő a kis kedvenc, mert iskola első. Állítólag jó tanuló.Na persze! Kegyelem ötös. Ezután hál'istennek a szünetben kaptam egy jó hírt Zsófi meghívott egy pizsipartira! Jónak ígérkezik.Ezután minden jól alakult. Német ötös. Magyar ötös. Boldog voltam. Végre lesz egy király napom! Hát ezt hittem én! Ezután persze Gitta jól elcseszte nekem, persze ebből Csaba sem maradhatott ki és ezt a napot hivatalosan is a szívassuk meg Flórát ,mert miért ne? nappá nyilvánították. Kezdem az elején, a szünetben Gitta odajött, és elkezdte osztani az észt. Hogy én nem csinálok semmit, mindig a kisebbekkel lógok és a többi, és a többi. Nem részletezném, mert elaludnátok rajta. Én is majdnem így tettem. Amikor végre befejezte akkor Csaba támadott le, mert hát nekem nem lehet, egyetlen nyugodt percem sem. Kezdte a szokásos hegyi beszédét arról, hogyha kilencedikes leszek, akkor így megvernek úgy megvernek. Egész szünetben nem hagyott békén. Most komolyan, vertek már meg valakit kilencedikben? Én nem hallottam róla. Eléggé felhúzott, és legszívesebben bevertem volna neki egyet. Na, de iskolában voltunk! Mondjuk nem igazán ijedt meg tőlem! Mindenki azt hiszi, hogy gyenge vagyok, mert még sosem vertem meg senkit. Ez nem igaz! Csak hát, ezt nem igazán hiszik el nekem. Na mindegy! Csaba továbbra sem hagyott békén. A fenébe is! Nem talál valaki mást akit szívathat? Áh! Utolsó óra után megint a szokásos társasággal indultam haza! Gitta elemében volt, és hazáig tartotta nekem a szentbeszédet a szolgálatosok kötelezettségeiről. Áh! Irritál az a csaj! Amikor hazaértem, senkit nem találtam otthon, ezért megebédeltem, és neki fogtam a házimnak, de megcsörrent a mobilom...

Sziasztok! Ha tetszik a történet, akkor csillagozz! Ha kíváncsiak vagytok, hogy ki hívta Flórát, akkor tartsatok velem! Comment-be írjátok le, szerintetek ki hívhatta Flórát! A legjobb bekerül a történetbe!!!

Story Of My Life ( Javítás Alatt) Where stories live. Discover now