Warning!!!!
Kedves idetévedt ártatlan olvasóim!
A következő rész tartalma, a gyűlöletből merítette ihletét! Ezért valószínű, hogy esetleges, trágár szavak fordulhatnak elő benne, magamat ismerve rengeteg. Na szóval komolyra véve a szót, aki nem bírja ezt a fajta beszédet, az ne olvassa tovább!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Na jó! Szeretném tudni, hogy ki a búbánatos fészkes fene irányítja az életem onnan fentről, és, hogy miért érzem, azt, hogy az irányítóm egy visszaesett drogos, aki képtelen normális dolgot kitalálni az életem folyását illetően.
Először az a kínkeserves négy év, ami tönkretette az önbizalmam, most meg egy boszorkány, aki úgy viselkedik, mint egy kiéhezett kurva, és nem mellesleg a kibaszott osztályfőnököm!
Na ja. Végre valahára megszabadulok a tetves osztálytársaim baszogatásától, erre jön ez a ringyó, és szent kötelességének tekinti, hogy tovább vigye ama nemes hagyományt, aminek alapja az én retkes életem megkeserítése.!!
Először minden olyan cukormázas habcsók volt, hogy a hányinger kerülgette az emósokat a boldogságomtól, aztán hogy, hogy nem, jön ez a ribanc, és sutba vágja minden örömöm forrását, az éppen csak felpislákolt önbizalmam.
Hát nekem már soha nem lehet nyugtom ebben a kibaszott életben?
Na de elölről. Mint tudjátok sajnos abban a "kiváltságos" helyzetben részesültünk én és társaim, hogy plusz egy nyelvet elsajátíthatunk, sajnos ez jócskán megkeseríti mindennapjainkat, a román nyelv sajnos nagyon nehezen megtanulható, számomra, én ezt azzal magyarázom, hogy ki nem állhatom ezt a nemzetet, szóval nem tudom megtanulni a nyelvüket. Na szóval, ha még ez nem lenne elég, a drága jó osztályfőnökünk román szakos tanárnő, ami már is ellenszenvet von maga után jó néhány diákból.
A gyűlöletem egy pici haraggal kezdődött, egy szép napsütéses délelőtt, amikor is egy francos teremben gubbasztva román órán ültem. Na szóval, minden ment a maga útján, addig amíg fel nem tette azt az átkozott kérdést, és én fel nem nyújtottam a kezem, mert, hát persze, hogy én nem tudok a seggemen maradni, és nyugodtan végig ülni egy kibaszott órát...nem, nekem jelentkeznem kell. Na szóval jelentkeztem is, és fel is szólított a kurva... mármint elnézést, akkor még csak tanárnő volt, nem neveztem nevén a dolgokat akkoriban...
Én persze azt gondolván, hogy a válaszom helyes, de ha nem helyes is legalább díjazza, hogy figyelek az óráján, rögtön mondtam a fejemben megfogalmazott mondatot.
Mint már sejthetitek nem volt épp helyes gondolat...
Persze ideges is voltam, hiszen azért jó első nap bevágódni az oszinál...
A ribanc csak nézett, aztán valami olyasmit motyogott, hogy ekkora hülyeséget még nem hallott...
Na mondom oké...esetleg kijavíthatnád,ha rosszul mondtam, de azért ne mond így szemtől szembe, hogy faszságokat beszélek...
És innentől kezdve, kezdetét vette a végeláthatatlan harc kettőnk közt.
Egyszerűen úgy éreztem, hogy neki semmi sem jó amit én csinálok, persze a végén már baszottul nem érdekelt, hogy neki tetszik-e valami vagy sem?
Minél több idő telt el, annál jobban utáltam ezt a nőszemélyt, és persze erre még apa is rátett egy lapáttal:
- Az osztályfőnököd nagyon jól néz ki! - mondta az egyik vacsora során.
Majdnem kiköptem az ételt.
- Ezt nem mondhatod komolyan! Tudod te, hogy a drága oszi mekkora egy...
Anya hamar félbeszakította megkezdett mondatom:
-...Nem akarom hallani a folytatást!
Egész vacsi alatt duzzogtam. Nem igaz, hogy egyedül én látom, hogy milyen az oszi!
Apa persze nem hagyta abba, akárhányszor csak panaszkodtam az oszira, mindig azzal, jött, hogy mégis mi bajom a "sexy tanárnénivel"?
Nem igaz, hogy a férfiak nem látnak tovább egy csinos alaknál:
-Ha ennyire véded menj, és vedd feleségül!
Szerencsére már anyának is kezdett elege lenni apa áradozásaiból, ezért mielőtt még apa válaszolhatott volna kitessékelt engem a konyhából.
Nem lehet igaz, miért pont ez a kurva lett a kibaszott osztályfőnököm? Annyi más tanár van ebben a retkes iskolában, és mi mégis őt kaptuk... Úgy néz ki, hogy ez a négy év sem lesz rövidebb mint az eddigiek...
ESTÁS LEYENDO
Story Of My Life ( Javítás Alatt)
Novela JuvenilEgy tinédzser lány gondolatai a világról, problémái, melyet senki nem ért meg, és persze a Nagy Betűs Szerelem, ami talán soha nem találja meg őt ...