Reménykedni szabad nem?

24 3 0
                                    

Várakozás. Várakozás. Várakozás.
Valahogy így tudom leírni az eredmények utáni egy hetet. Plusz stressznek még az is ott volt, hogy lehet, hogy a fiúkkal nemhogy egy suliba, még egy osztályba is kerülök, és a szenvedéseknek korántsem lesz vége. Tehát imádkoztam azért, hogy bejussak, és azért is, hogy ők ne.
Tudom, tudom. Ez gonosz volt tőlem, de új életet akarok kezdeni, magam mögött hagyva a múltat, de ez lehetetlen, ha múltam három darabkája belerondít a jövőmbe.
A vakáció is úgymond kezdetét vette, hiszen nem kell többet a vizsgákra tanulni, és a tanulás helyét átveheti az önfeledt szórakozás.
De persze addig nem tudok önfeledten szórakozni, amíg meg nem tudom, hogy bejutok-e a Váradyba.
Ezeket beszélgettük el Zsófival a kapujuk előtt üldögélve.
- Figyelj Flóra. Tudod, hogy én és Angelina ott vagyunk melletted, és, ha azokkal hülyékkel még négy évig osztálytársak lesztek,azt már csak kibírod,ha a nyolc évet lehúztad nem?
-Igazad lehet,de mond miért nem tudok megszabadulni tőlük? Majd aztán az egyetemre is követni fognak? Sőt munkatársak is leszünk?
Zsófi a fejét csóválta,majd nagyot sóhajtva belekezdett a lelkesítő beszédbe:
-Figyelj nagyon rám! Te egy erős lány vagy! Igazam van?
-Igen,de...
-...semmi de!Ennél rosszabb dolgok is történtek veled és azokat is túlélted igaz?
-Igen de...
-...akkor nem hagyhatod,hogy ez a három seggfej kikészítsen.Megígéred,hogy nem fogsz foglalkozni velük?
-Igen,de...
-Flóra.Ha így indulsz neki,akkor a kilencedik sem lesz jobb,mint a nyolcadik és én és Angelina nem leszünk ott,hogy a vállunkon sírj.Szedd össze magad és mutasd meg nekik,hogy nem tudnak megtörni.
- De mi van,ha ellenem fordítják az új osztálytársaim?És harminc emberből megint én leszek az akit mindenki szívat?
- Ez nem történhet meg,mert te nem fogod hagyni.És ha megtörténik,akkor majd itt leszünk neked mi.Ránk mindig számíthatsz.Amióta megtanultunk járni ismerjük egymást.Én biztosan nem fogok ellened fordulni tizenhárom év barátság után.És biztosan tudom,hogy Angelina sem.
- Tudod néha úgy érzem,hogy te vagy az idősebb-nevettem.
- Hát igen.Valakinek pátyolgatnia kell a lelked és amilyen önzetlen vagyok elvállalom ezt a nehéz,de megtisztelő feladatot.
- Mi lenne velem nélkületek? - öleltem meg.
- Hát először is nem tudnál a vállunkon sírni - nevetett.
- Hát ez igaz.Hogy te minden helyzetben megtudsz nevettetni! Imádlak!
- Én is téged!Most pedig menj és örülj a vakációnak amíg tart. Szia.
- Szia.
- Ja és szólj, ha bejutsz a suliba. Megünnepeljük.
- Ok!Persze. Ez természetes. Szia.

Story Of My Life ( Javítás Alatt) Where stories live. Discover now