Az eredmények

16 3 0
                                    

Ma nagyon jól indult a napom, hiszen vége a vizsgáknak, és ez azt jelenti, hogy hivatalosan is elkezdődött a vakáció, és ami még jobb, most már hivatalosan is befejeztem az általánost. Most már csak azon kell imádkoznom, hogy a fiúk semmiképp ne jussanak be abba a suliba, amelyikbe én készülök, hátha most az egyszer meghallgatnak az égiek. (Ja, persze. Hidd csak el)
A nagy gondolkodás közben jelzett a telefonom.
Megnéztem és amilyen lendülettel felkaptam a telefonom olyan lendülettel ugrottam fel az ágyból, és valami csoda folytán két perc alatt kiértem a sulihoz. Megvannak az eredmények. Úristen. Úgy izgulok, vajon jól lesznek? Ilyen és hasonló gondolatok cikáztak a fejemben, amikor beléptem az iskola kapuján.
Már mindenki ott volt, csak én hiányoztam. Vagy nem hiányoztam. Részletkérdés.
Oda mentem az eredményeket tartalmazó táblázathoz, és szemügyre vettem az eredményeket.
Amikor megnéztem a román (Flóra Erdélyben él. Így románt is tanul. Írói megjegyzés)
eredményemet egy kicsit meglepődtem. A román eredményem egy picikét alacsony. Jó nem szépítem: éppen, hogy átcsúsztam. De ami utána következett...Hát azt még a mai napig sem tudom, hogy hogyan hoztam össze, matekból nemhogy átmentem, még jobb lett mint a román eredményem. Örültem, hiszen a matek nem az erősségem, és jól esett az a tudat, hogy megérte egész évben gyakorolni. És most jött az, amire nem számítottam, sőt nagyon meglepődtem, olyannyira, hogy már-már a rosszullét kerülgetett. A magyar eredményem nagyon rossz lett. Pont abból a tantárgyból kaptam rossz jegyet, amiből igen is jó voltam. És nem viccelek nagyon rosszul lettem. Az osztályfőnök próbált nyugtatni, olyan mondatokkal, mint például: Ezekkel az eredményekkel simán bekerülök a Váradyba. De én hajthatatlan voltam. Biztos voltam benne, hogy valamit elszúrtak a javításnál, ezért anyum és az osztályfőnök tanácsára fellebbeztem.
És igazam volt. Elszámolták, majdnem 50 ponttal.
Mindezek után, már csak arra vártam, hogy megtudjam, vajon bejutok az általam kiválasztott suliba?

Story Of My Life ( Javítás Alatt) Where stories live. Discover now