Amikor úgy gondolod, hogy a wattpados irományaid kitalálása és stílusos kifejtése a legmegerőltetőbb agytorna, ami csak létezik a Földön, de aztán elmész egyetemre, ahol egy 10 oldalas vizsgadolgozatot kell kiráznod a kisújjadból, ráadásul egy olyan témaval kapcsolatban, ami már a könyökeden jön ki... (Igen, igen. A koronavírusról van szó "drágájjjim"), akkor megállsz egy pillanatra, lehunyod a szemed, magadba szállsz, és megbánva minden bűnödet, kérsz bocsánatot Istentől, és az egész wattpados "karrieredtől", sőt az egész platformtól, hogy éveken át csak panaszkodtál, hogy milyen nehéz jó sztorit írni, és kiagyalni.
Igen Wattpad! Bocsánat, hogy kemény diónak ítéltelek. Ígérem soha többé nem panaszkodom egyetlen árva ihlethiánynál sem.
Szóval igen... Egyetem. Amúgy tök jó tényleg, de pár hónap után, rá kell jönnöm, hogy... Még abban sem lehetek biztos, amiben biztos vagyok. Illetve,az a kifejezés, hogy "áhh ez könnyű lesz" egy nagyon elhamarkodott és mérlegelést igénylő kifejezés.
Deee menjetek egyetemre gyerekek, jó lesz! Eskü 😂 néha napján kétségbeestek, hogy áhh erre nem vagytok képesek, aztan néha csak úgy bedobnak a tanárok egy "írjatok már légyszi egy 10 oldal terjedelmű szakdolgozatot", de végül is kell az izgalom az életbe nem? 😂 Emellett meg egy nagyon jó tapasztalat, illetve a rengeteg jó ember, akit megismersz ott, megérnek minden átvirrasztott éjszakát, és minden szakdolgozat fölött görnyedő órát.
ESTÁS LEYENDO
Story Of My Life ( Javítás Alatt)
Novela JuvenilEgy tinédzser lány gondolatai a világról, problémái, melyet senki nem ért meg, és persze a Nagy Betűs Szerelem, ami talán soha nem találja meg őt ...