4 Bölüm

33.6K 1.2K 114
                                    

˷ ˷ ˷

Arabaya hızla bindi.  Karanlık gecenin serinliğini hissetti. Serin gece de gökyüzü temiz ve yıldızlarla kaplıydı.

Esmer adam pencereyi yarıladı ve sakin sakin yoluna koyuldu..

Yokuşun başında duraklayıp ırakta ki ailesine telefon etti. “Alo efendim oğul”

“Anne ben yoldayım bir şey olmazsa yarına orada olurum. “

Kadın birden heyecanla oğluna söylemedende edemedi..

“Oğlum. Gelmen hayırlara vesile olacaktır.. Kızı istedik sende geleceğine göre  haftaya düğün olur..”

Genç adam sessizce annesine cevap verecekken bir ses duydu..

“ sus dedim sana be kadın.. Zırlama sadece şurada seninle oynaşıp bırakacağım..”

Pencereyi hepten indirip sesin geldiği yöne doğru baktı.

 

“Anne ben seni sonra ararım.” Arabadan indi ve sekiye doğru yaklaştığında kıpırtı gördü. “imdatt..” Lütfen bu tarafa bakın lütfen..”

Genç adam sekiyi atlayıp yerde kıvranan genç kızın üzerinde ki adamın cüssesini alıp sekiden aşağı attı.

“ Öldürdün onu katil..”

“Canın cehenneme Karga leşi seni..”

Genç kızı kucaklayıp arabaya götürdü.. Kızın saçlarını kulağının arkasına götürdüğünde resimde ki kızın olduğunu gördü..

Birden hayretle gökyüzüne bakıp

“Allah’ım. Yine mi bu kız…”

Gülümseyip yola devam etti.

İlk iş otele  uğramak oldu kızın ailesine haber verecekti.. Otelden öğrendiği bilgiye göre genç kızın ailesi otelden ayrılmıştı.

Arabaya döndüğün de genç kızı bu halde bırakamayacağını düşündü..

Başına bela olan kızı burada bırakıp gidemeyeceğine göre onu da beraberinde ıraka götürmeye karar verdi..

 

Sınır kapısından çoktan geçmişlerdi. Gökyüzü aydınlanmaya başlamış ve genç kız  uyandığında sersem sersem camdan dışarıya baktı.. Burası nereydi?

Birden doğrulup dikiz aynasına baktı… Şoför koltuğunda esmer adamı gördü

“Sen Kimsin”

Esmer adam da dikiz aynasından kıza göz kırpıp

“ Ben Calib Mahmoud “

“nereye götürüyorsun beni katil herif..”

Genç adam kahkaha patlattı.. Genç kıza dönüp “Sence biz neredeyiz? “

“Aman Allah’ım Yeşil tabelada ırak mı yazıyor”

Irak'ta Bir Türk GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin