Not : arkadaşlar düğün nedeni ile yayınlayamadım.
veto ve yorumlar gelsin gelsin... :) eğer beğenirseniz hikayeyi bastırmak istiyorum yayınevine
Tuğçe :
Odam da oturup calibin gelmesini bekliyordum. Ahmedin bulunup bulunmadığından da haberim yoktu.
Odama cudiye ile hatice gelmiş sessizce bana baktılar. “ kızlar konuşmayacak mısınız ?”
Cudiye sessizce başını kaldırdı “ özür dilerim tuğçe seni orada yalnız bırakmamalı idim.”
“ önemli değil canım arkadaşım benim nereden bilecektin ki.”
Üzerimde ki battaniyeyi sıyırıp halsizce doğruldum. “ çok yorgunsun kalkma tuğçe.” Elleri ile beni geri geri itip yatırmaya kalktı hatice.
“ ben iyiyim hatice yalnız duş alsam kendime geleceğim.”
“ tuğçe biliyor musun calib ortalığı ayağa kaldırdı sen yoksun diye.”
Ciddi bir tavırda “ hadi canım o veliahtı için endişelidir.”
Omuzumu silkip Yan gözle baktım “ hem o beriaya aşık.”
Sessizce gülümsedi hatice “ sende kendini buna inandırmaya çalış bakalım”
Cudiye parmağını kaldırıp işaret etti calibin resmini “ öyle ama gerçekler bunlar canısı.”
Cudiye de araya girince öfke ile döndüm “ ikinizde susun bakayım ben burada acı çekeyim sizde bana calipten bahsedin oh .”
“ hangi acıdan bahsediyorsun kalbinin acısından mı ?”
“ hayır calibin beni sevmemesinden bahsediyorum.”
Elimi iki kızın eline bıraktım. Teselli bulmak ister gibi yüzümü dik tuttum. Yerimden doğrulup pencereyi açtım. Derin bir iç çekip tüm nefesimi bıraktım.
“ kızlar ben duşa giriyorum. “
“ bizde gidelim o zaman birşeye ihtiyacın olursa haber ver “
“ tamam canım siz beni merak etmeyin.”
Kapanan kapı ardından yırtılmış ve kirlenmiş beyaz elbisemi çıkardım. Akan kan sızısını gördüm endişe duymadım doktor endişelenecek bir şey yok demişti.
İç çamaşırlarım ile banyoya girip aynada bitkin halime baktım.
“ kızın büyüdü anne bir bebek taşıyor yakında ise 19 olacağım. Mardinden ıraka gelen bir serüven benimkisi nerede bitecek bilmiyorum.”
Kendimi avutup sıcak suyun altına girdim. Derin düşünceler ile zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.
Banyonun kapısının aralandığını hissetim korku ile diz çöktüm kabine “ kimsin !”
“ benim korkma hayatım.”
“ Hayatım mı ne zamandan beri hayatınım ki”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irak'ta Bir Türk Gelin
Ficción General"Memleketine giden 18 yaşında bir genç kız ve ummadığı anda kendisini Irak'ta gelin buldu.."Hayatın acımasızlığın da aşkı da bulabilecek miyim ? çektiğim acıların yanın da sevdiğim adama ve ülkeme kavuşabilecek miyim..