Not : kimse burayı okumuyor ve bende okumuyorum. :) yalnız yorum ve veto bekliyorum ne olacak bu son bölümleri görelim.
finale bir kaç bölüm kaldı..
eğer bitmesini istemiyorsanız en az 100 veto istiyorum sevgiler :))
Calib ellerini berianın saçlarında gezdirdi “ kızın olacak beria.” Birden calibe baktım kızın mı deniliyor kızımız mı bu söz beriayı hayal kırıklığına sürükledi. Bakışlarında ki hüzünü gördüm sonra gözleri hüzünlüce bana baktı hafifçe buruk bir gülümseme belirdi yüzünde.
Sanki hiçbir şey olmamış gibi yerinden doğrulup odasına gitti beria.
“ teşekkür ederiz doktor sizi şimdi kapıya kadar uğurlarlar.”
“ Gerek yok asıfe hanım görüşmek üzere.”
Calib ellerini omuzuma koyup yüzümü kaldırdı “ tuğçe bir kız olacakmış” bakışlarımı kaçırmadan sessizce dinledim. “ Bize bir kız değil erkek çocuk lazım biliyorsun”
Calib ile aramda ki konuşmaya asıfe hanım da dahil oldu “ Hadi seni de görelim tuğçe.” Bu laf üstüne anladım ki çocuk bekliyorlardı benden beria’nın karnındaki bebekten umudu kesmişlerdi.
Calibin yüzüne baktım tatlı bir gülümseyiş ile bana uzandı “ hadi tuğçe gidelim.”
Kordidor boyunca hiç konuşmadık odadan içeri adım atar atmaz kollarını belime sarıp yanaklarıma öpücük kondurdu.
“ bana dokunma calib..”
Kaşları yeniden çatılmıştı “ neden ?”
“ çünkü ben seni sevmiyorum bunu biliyorsun. Seninle ülkeme dönmek için evlendim ben. Benden çocuk beklemen doğru değil.”
Öfke ile baktı sanırım çok ağır mı oldu sözlerim onu da bilmiyorum sadece donuk gözler ile baktı geri çekildi.
“ peki tuğçe sen nasıl istersen.” Odadan çıkmadı sadece köşede ki koltuğa oturdu. İki elini de öfke ile ovuşturuyordu.
“ calib.” Demem ile yanıma hışımla gelip beni havada sallaması bir oldu
“ Bana ne yaptığını sanıyorsun sen? Sözüm de duracağım seni yollayacağım ülkene ve ben zaten beriayı seviyorum seninle olmayı bende istemiyorum evet biliyorsun ki konumun yerlerde sen bir kumasın”
Kolumun ağrısından çok sözleri canımı yakmıştı. Gözyaşlarımı ona göstermemek için dik durdum “Bence de hemen yolla beni.”
Emin bakışlarımın ardında ki kararlılığı görünce “ peki Tuğçe istediğini vereceğim.”
Midemin bulantısı ile elimi ağzıma götürüp banyoya koştum.
Calibin ağzından :
Tuğçe’nin beni sevmeyeceğini kabullenmiştim artık. Beria’yı sevmek için daha çok emek harcamam gerekti.
Ama tuğçeye olan bağım beriadaki gibi değil ona baktığım da içimde huzur mutluluk oluşuyor. Kızların tabiri ile karnımda kelebekler oluşuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irak'ta Bir Türk Gelin
Ficción General"Memleketine giden 18 yaşında bir genç kız ve ummadığı anda kendisini Irak'ta gelin buldu.."Hayatın acımasızlığın da aşkı da bulabilecek miyim ? çektiğim acıların yanın da sevdiğim adama ve ülkeme kavuşabilecek miyim..