32. Bölüm " Calib'in Mutluluğu"

23.9K 884 30
                                    




Not: Arkadaşlar bölümde ki sürprizi göreceğiz <3 =) bakalım beğenecek misiniz beğenirseniz veto vermeniz ve beni teşvik etmek adına yorum yapabilirsiniz.


Sevgiler =)






Tuğçe:


Calib çok mutluydu bir oğlumuz olacak diye. İçimde ki hüzünü bilmiyordum beria'nın bakışları altında ezildiğimi hissedince bakışlarımı yere devirdim.

Bir bebeğim olması elbette ki beni de mutlu ediyor hatta annesini koruyacak bir oğlum olması bile bana en büyük güveni veriyordu.

Duygusallığımdan ağlamak üzereydim ki calibin annesi kaşlarını çatmış umursamaz bir şekilde yanıma gelmişti.

" aferin sana yerini temelli sağlama aldın Tuğçe. Beria'yı bert taraf edip ikinci kadın durumuna getirdin."

Kızgındı bana adaletsizliğin olmasından yakınmıştı. Bir kadın olarak bu durumdan ben de çok rahatsızdım.

Calib erkekleri selamlığa gönderirken omuzlarımdan tutmuş herkesin içerisinde alnımdan öpmüştü.

" nefesimsin tuğçe."

Sadece o ortamda sessiz kalabildim düşünebiliyor musunuz 18 yaşında iken buralara düştüm ve 19 yaşımın sonunda gerçek manada bir kadın ve çocuk annesi olacaktım. Zaman hızla geçiyordu ülkem burnumda tüttüğü kadar çok uzaktaydı.

Özlüyordum annemi babamı orada var olan herşeyi. İçimde sadece calibin bana erkek çocuğumdan dolayı iyi davranması hüzünlendiriyordu.

" Tuğçe bize veliahttı verdiğin teşekkür ederim. Kocamın soyundan gelen calib mahmouda bir soy daha bahşettiğin için ömrün nice olsun."

Çenemden tutup yüzümü kaldırdığında yüzünde ki ciddiyeti ve sevinci gördüm.

"  Hayırlı ve sağlıklı evlat olsun da gerisi önemli değil anne."

Elinden öpüp alnıma koymuştum. İçeriye geçtiğimiz de herkes taşıdığım veliaht için rahatlığım için elinden geleni yapıyordu.

Beria ortamdan dışlanmış bir şekilde kinli gözlerini üzerimde gezdirdi. Herkesin birden bire bana iyi davranmasını hazmedemiyordu.

Bir adım daha atıp yanıma gelince yüzünde ki kin ve nefret üzerime kusulmaya hazır vaziyette idi

" Tuğçe kocamı aldığın için mutlu musun ?"

Gözlerim ile ona bakmaya korkuyordum hayal kırıklığına uğrayan bir kadının acısını anlamaya çalışıyordum.

" mutlu değilim beria."

Başını iki yana sallayıp peçesini indirdi.

" sende hamilesin bende aramızda ki farka bak ben bir kız çocuğu dünyaya getireceğim ama sen bir erkek çocuğu vermeyi başardın."

"Beria kimse bana iyi davranmıyor desem yalan söylemiş olurum rahmimizde ki bebeği veren Allah onu bizden alacakta allah ikisi de hayırlı evlat olsunlar gerisi önemli değil beria !"

Beria'nın kötü bakışları altında huzursuzca kıvranıyordum.


" bak sevgili kocamız içeride senin çocuğun için kutlama yapıyor. İçiyorlar eğleniyorlar bu kutlama benim çocuğum için yapılmadı."

Irak'ta Bir Türk GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin