“ Neyin var güzel kızım.” Doktor yamacıma gelince “aman allahım kan kaybı” karnımı yokladı sonrada dua etti. “ neyim var acaba ?”
Doktor şaşkınca baktı “ bilmiyor musun bir bebeğin var. Nasıl dikkat etmezsin.”
Gözlerim faltaşı gibi açıldı “ bebeğim mi ?” kafasını salladı . korkmuştum ve bedenimde bir can vardı. Calibin bebeği vardı.
“hastaneye gitmekte fayda var. “
Odadan çıkınca calib ile diğer aile fertlerinin karşısına geçti. Kadın peçesini düzeltip “ kız hamiledir. Düşük tehlikesi var hastaneye kaldırılması gerekiliyor.”
“ orospu seni birde çocuk mu peydahlamış. Kimden hı ?”
Ezfer hanım kararlı bir bakış ile yaklaştı “ bu kızı oğluma almam ben.”
Beria öteden atıldı “ kesin hizmetkarlardan biriyle oldu.”
Calib kaskatı kesilmiş vaziyette bakındı. Gözü döndü odaya daldı sevdiği kadın bir başkasının çocuğuna mı hamileydi ?
“ orospu seni ha.. bu çocuk kimden söyle çabuk.”
Belimi doğrultmaya çalışırken ellerini yumruk yapmış başıma vurdu boğazımı sıktı “ kimden lan söylesene.”
Calib beni dinlemek bilmiyordu. Hastaneye gittiğimde baygın halde varmıştım.
Doktorlar serum bağlamış ve ayıldığımda gözyaşlarım sel olmuştu.
“ lütfen kımıldamayın bebeğin hayati tehlikesi var.”
Gözlerim calibi aradı ama o yoktu. Hemşireler birşeyler mırıldanıp gittiler. Başımı kaldırdığımda karnımın ağrıdığını hidsettim.
Elimle bebeğimi okşadım.
“ bebeğim… senin burada olduğunu yeni öğrendim. Annen ne yapacağını bilmiyor. Hayata tutunmak istermisin benimle ?”
Bebeğimi severken neler düşündüm. Calibe söylemek istiyordum ama inanmazdı.
Hemşirenin bıraktığı yemeği bile yiyemedim. İştahım kesikti.
Bir iki saat sonra kapım açıldı soğuk ve mesafeli adımlarla yaklaşan adam calibti. Calib sonunda yanıma gelmiş ve gözlerini karnıma dikmişti.
Sakindi daha doğrusu sakin olmaya çalışıyordu.
“ az önce duydukların için üzgünüm calib.”
Sesini çıkarmadı pencereye doğru yönelip perdeleri çekti. “ ne için üzgünsün ? başka bir adamla olduğun için mi?”
Gözlerimi hayretle açtım “ nasıl yani başka bir adamla yattığımı mı düşünüyorsun. Sen sen bir pisliksin. Bunu nasıl düşünürsün.”
Köşede duran kahverengi tekli koltuğa oturdu “ başka birinden değilse nasıl hamilesin sen o zaman ?”
Dalga geçer gibi konuşuyordu incindim. Benimle olan ilişkisini unutmuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irak'ta Bir Türk Gelin
General Fiction"Memleketine giden 18 yaşında bir genç kız ve ummadığı anda kendisini Irak'ta gelin buldu.."Hayatın acımasızlığın da aşkı da bulabilecek miyim ? çektiğim acıların yanın da sevdiğim adama ve ülkeme kavuşabilecek miyim..