Not: burada ki terimler eğlence amacıyla yazılmıştır. Hiç bir konuda ciddi değildir. Kısacası insanların cinsel tercihleriylehiç bir zaman dalga geçmem. Aksine saygı duyarım. Sonra gelip laf etme lütfen :)
Medya= hidan
-Yılbaşı günü-
" O da ne? Hımmmm" Nora her zaman ki gibi koltuğuna kurulmuş gazatesini okuyordu. Bir an için gözlerini Deidara'ya çevirdi. Tekrar gazetesine dönerken ağır ağır konuştu.
"Gazate. Dünya'da neler olup bittiğini öğrenmemizi sağlanyan birkaç kağıt parçası. " Deidara düşünceli düşünceli konuştu.
"Neden okuyamıyorum?" Nora gazateyi katlayıp yanında ki küçük masaya bırakırken gülümsedi.
"Çünkü burada ki yazılar Amerikan ingilizcesiyle yazılma. Ama biz sizinle İngiliz ingilizcesiyle konuşuyoruz. Bilmediğin bir şeyi okuyamazsın Deidara." Tamara oturduğu yerden dikleşti.
"Sence bu garip değil mi?" Nora, başını Tamara'ya çevirdi.
"Ne garip değil mi?" Tamara düşünceli düşünceli konuşmaya başladı.
"Yani japonca değilde, İngilizce konuşmaları." Nora kaşlarını çattı. Bak işte bunda haklıydı. Hiç aklına da gelmemişti bu soru. En çok da ona şaşırmalıydı zaten. Bunlar bir anime karakterleriydiler. Japonların yapımından. O zaman neden ingilizce konuşuyorlardı. Nora derin bir nefes aldı.
"Bilmiyorum Tamara. Gerçekten bilmiyorum. Hatta ben daha bunların gerçek olup olmadığına inanamadım." Tanya elinde mısır kasesi üstünde pijamalarıyla içeri girerken kıkırdadı.
"O öpücük bile seni ikna edemedi mi Nora? Eh yavaş gel!" Nora elinde ki yastığı Tanya'ya fırlattı. Tam isabet. Tam yüzünden vurulmuştu Tanya. Nora'ya ters ters baktı. Koltuğa otururken televizyonu açtı. Şansına da karşısına haberler çıktı.
"Evet sayın seyirciler. Bügun günlerden 31.12.2014 Cuma. Ana haber bültenini açıyoruz. İlk haberimiz yaklaşık bir ay önce olan felaketler. Biliyo-"
"Eh yetti artık! Neredeyse her gün aynı haberi yayınlıyorlar. Ne felaketmiş arkadaş!"
"Felaketler zinciri." Tanya'nın sözünü Merelyn düzeltmişti. Tanya arkasını döndü.
"İmla kılavuzu"
"Ayaklı hata makinesi"
"Türkçe sözlük"
"Süpürgesiz cadı"
"Sapık!"
"Feminist!"
"Homoseksüel!"
"Heteroseksüel!"
"LEZ-"
"SUSUN!"
Tanya ve Merelyn'ın atışmasını Nora'nın sesi kesmişti. Yoksa bunlar kesinlikle sabaha kadar devam ederlerdi. Bir kez sadece meraktan atışmalarına izin vermişti ve neredeyse iki hafta boyunca devam etmişlerdi. Tabi arada yemek, uyumak ve su içmek için durmuşlardı da. Gerçekten.
İki kızda omuz silkip koltuklara otururken odaya yeni gelen Akatsuki üyeleri şaşkındı. Sebebi ise Diedara ve Sasori'nin yüzünde ki ifadeydi. Eh haksızda sayılmazlardı. Demin kavga eden iki kız şimdi yan yana -hatta Tanya kafasını Merelyn'ın bacaklarına koymuştu- oturuyor ve gülüşüyordu.
En sonunda herkes öyle ya da böyle yerleştiğinde Tamara yüzünde ki şeytani ifade ile içeri girdi. Tanya bir kıza bir de elinde ki diz üstü bilgisayara baktı. Onun da yüzünde aynı sırıtıştan oluştu. Ve hızla yerinden kalktı. İki kız da bilgisayarı ve televizyonu ararlarken Nora başını onaylamazca sallıyordu. Masanın üstüne bıraktığı gazetisini kavradı. Tamara'nın sesi kulaklarını doldururken, yazıları okumaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akatsuki bir kedi!
RandomNinja dünyasında ki herkesin korktuğu bir birlik: Akatsuki. Yetenekli, tehlike s- seviyeli ninjalardan oluşulan bu birlik bir gün aniden kediye dönüşürse ne olur? Peki, bu ninjaları çılgın, deli dolu ve kesinlikle birbirinden farklı 5 kız bulursan n...