Grup videosu

456 31 12
                                    

medya= Mısra'ya en fazla benzeyen kişi :D 

"Ne yapacağız?"  Nora koca salonda bir aşağı bir yukarı dolaşıyordu. Aklı karma karışıktı. Ama öyle böyle değil. Kendi kendine konuşmaya başladı.

"Mısra gelirse bizim grup toplanır. Tam manada toplanır. Ve yüzde altmış bizim evde, yüzde yirmi Meilerde, yüzde on beş Abralarda ve yüzde beş Aleclerde. Diğerlerini ihtimal dahiline bile almıyorum. Onun dışında bizimkilerden elbette birileri Akatsuki'yi tanıyacak. Öyle ya da böyle. O zaman yapabileceğimiz dört tane şey var. Ya sizi tekrar kediye dönüştüreceğiz, ya saklayacağız, ya her şeyi açıklayacağız, ya da ufak bir oyun oynayacağız." 

 Tamara, Nora nefes almak için susmuşken konuştu.

" İlkini ve ikincisini ele. Yüzde yüz Ken'de orada olacak." Tanya devam etti.

"Her şeyi de açıklayamayız. Açıkcası bende ne Ken'e ne de o sürtüğe güveniyorum." Amara kaşlarını çattı.

"O hala bizim gruba üye mi?" Merelyn omuz silkti.

"Elbette evet. Unutma grubu kuranlar Nora ve Adran. Ve o sürttükçüğümüz ne yazık ki! Adran'ın kardeşi." Nora odadakilere göz gezdirdi.

"En iyisi size grubu tanıtmalıyız. Sonra karar veririz." Tanya derin bir nefes aldı. Oflayarak verirken konuştu.

"Ben bilgisayarı ayarlayım."

 Bilgisayar, televizyona bağlandığında herkes koltuklara kurulmuştu. Artık zavallı üyelerimiz şaşırmaya bıkmıştı. O derece. Nora oradakilere döndü.

"İlk kimden başlayalım?" Pain ona döndü.

"Kaç kişisiniz ki?" Tamara elini ensesine attı. 

"Baya çok!" 

"Kaç kişi?" İtach'nin sorusunu Amara cevapladı. Her ad için parmaklarından birini kapatıyordu.

"Kurucular: Adran ve Nora,

Kızlar: Adran'ın kız kardeşi Anna, Mei, Ayame, ben, Tanya, Tamara, Mısra, Angel, Abra

Erkekler: Adran, Edward, Alec, Nico, Mert, Mete, Aron, Alexendre ve Ken. Eşler olmadan 20, 11 kız 9 erkek." 

"Çok kalabalıkmışsınız." Merelyn gülümsedi.

"Evet bir de bunların yarısı evlendi. Onların eşleri var. Ama grubun aslı bu." İtachi, Nora'ya bakarken dalgınca konuştu.

"Mei... Mei..... Bu isim çok tanıdık."  Başını doğru olarak sallayan Nora, bezgin bir sesle cevaplayan ise Tanya olmuştu.

"Evet, bir kez eve gelmişlerdi. Demetri'nin eşi, Adrian'ın annesi." Hidan'ın anlamaz bakışlarını gören Amara onun hatırlamasını sağladı.

"Hani sizi süsleyip oyun oynayan çocuk." Bunun üzerine tüm Akatsuki üyelerinin üstünde kara bulutlar dolaşmaya başladı. O ufaklıkla pek iyi anıları yoktu kimsenin. 

"Neyse ben videoyu açayım isterseniz?" 

--

 Onlar öyle konuşadursun başka biri büyük bir hızla o eve gidiyordu. Altında ki aracının tüm sınırlanı zorluyor neredeyse 300 de yol alıyordu. Bu arabaya bayılıyordu. Hem de öyle böyle değil. Ama içinde bir hüzünde yok değildi. Motorunu Türkiye'de bırakmak çok koymuştu Mısra'ya. Şehrin ışıklarını görmeye başlayınca ister istemez yavaşladı. Şu an kaza yapmak istediği en son şeydi. Hatta o listeye dahi giremiyordu. Yanan kırmızı ışıkla durdu. Kızları çok özlemişti. Ama en çok da Tanya ve Nora'yı. 

Akatsuki bir kedi!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin