medya=Merelyn'ın kolyesi
"DUR GELME! GELME! GELMEEEEEEEEEESENEEEEEEE!"
"Kurtuluşun yok küçük kız. Sende diğerleri gibi yok olacaksın. Ama merak etme canın onlar kadar çok yanmayacak. Nede olsa sen beni korumuştun. Sana ufak bir torpil geçe bilirim sanırım. Üstelik ona çok benziyorsun." Üstü başı kanla kaplı adam hemen önünde yerde geri geri giden kıza göz kırptı.
"HAYIR! NEDEN YAPIYORSUN Kİ BUNU?"
"Çünkü siz bana acımadınız. Onlar yok etti beni, siz karışmadınız evet. Ama hem sen hem de diğerleri de buna göz yumdunuz! Ve beni intikam için yaşayan bir bedene gönüştürdünüz. Geriye bir tek sen kaldın Alexandra. Bir tek sen! -ard arda sıkılan kurşunlar- İşte şimdi senin de ölümün ile güzel Alexandra'm her şey kısa bir süre için bitti." Ekrana doğru dönen silahtan çıkan kurşun ve son iki çift sözle kızlar çığlık attılar.
"Sıra sizde"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!" (Merelyn)
"AAAAAAAAAAANNNNNNNNEEEEEEEECİİİİİİİİİM!"(Amara)
"AAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCCCCCIIIIIIIIIIIIIIIK!" (Tamara)
"NOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRAAAAAAAAAAAAAAA! NORA KALK! NORA KALKSANA!!!!! NOOOOOOOOORRAAAAAAAAA! KALKSANA ALLAH'IN CEZASIIIIII! KALLLLLLLLLKK!!!!" (Tanya)
Nora duyduğu bağırışmalar ve Tanya'nın duramaksızın sallamaları ile sıçrayarak uyandı. Çoktan bir çift kol boynunu sarmış, onu boğacakmış gibi sıkmaya başlamıştı bile. Nefes alamamaya başlamıştı. Tabi siz şimdi neler olduğunu anlamadınız. Vaziyetin özeti şöyle:
Yer= Nora'nın odası
Zaman= Gecenin 3'ü
Olay= Korku filmi gecesi
Sonuç= Uyuyan bir Nora, korkudan ödleri b*klarına karışmış, yüzler iyice beyazlaşmış dört adet kız.
Sebep= Can sıkıntısı
Nora en sonunda Tanya'nın kafasına okkalı bir tokat geçirmişti. Tanya acıyla inleyip geri çekilirken. Nora kendini yatağın üstüne bıraktı. Sağ elini göğüsünün üstüne koyup derin derin nefes almaya başladı. Neler olduğunu hala anlayamamıştı. Hep böyle olurdu aslında. İlk uyandığı zaman diliminde salak gibi olurdu. Hiç bir şeyi kavramaz, anlayamazdı. Ve açıkcası kızların tabiri gibi çok tatlı olurdu.
Bu yüzden pek uyumazdı aslında. Öyle 12-13 saat uyumuşluğu yoktu. En fazla 6 saat. Bir dakika oynazmazdı. Yoksa kabuslar baş gösterirdi.
Nora'nın tuhaf bir huyu daha vardı. Ne zaman korku filmi izlemeye niyetlense en geç yirminci dakikadan sonra uyuya kalırdı. Artık nasıl bir ruh hastasıyla arka plandan duyulan sesler ona ninni gibi gelirdi. Diyorum ya! Ruh hastasıydı Nora. Hem de en hasından.
Sonunda nefesini düzenleyince konuştu.
"Bana neler olduğunu anlatırmasınız? Sakince." Son kelimeyi eklemeden edememişti. Çünkü geçen sefer anlatmaya kalktıklarında etrafta fevkalade bir gürültü çıkmıştı. Ve en sonunda dört kızı da odasından kovmuştu. Kollarını tekrar Nora'nın boynuna dolayan Tanya konuşmaya başladı.
"B-bi-i-r-r a-a-a-d-d-a-m v-v-a-a-r-r-d-d-ı-ı-ı."
"Tamam kuşum. Geçti kuşum. Sakin kuşum. Şimdi kekelemeden anlat hadi bana." Nora gözleri tavanda Tanya'nın saçını okşarken konuşuyordu. Aklında bir fikir vardı da. Anlatmadan korkusunu atamayan biriydi Tanya. Yani eğer anlatmasasa bu gece işkence gibi geçecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akatsuki bir kedi!
RandomNinja dünyasında ki herkesin korktuğu bir birlik: Akatsuki. Yetenekli, tehlike s- seviyeli ninjalardan oluşulan bu birlik bir gün aniden kediye dönüşürse ne olur? Peki, bu ninjaları çılgın, deli dolu ve kesinlikle birbirinden farklı 5 kız bulursan n...