Posle dugog razgovora sa Harryjem bacila sam telefon na krevet. Okrenula sam se na peti i nasla se ispred velikog ogledala. Pogledala sam se i namrstila. Sta obuci? Pitanje koje muci sve devojke. Otvorila sam ormar i trazila nesto sto bi mi odgovaralo za veceras.
"Hm, mozda ovo?" upitala sam se i u ruke uzela belu haljinu. Prosla sam prstila kroz kosu odmahnuvsi glavom. Ne, ne idem na proslavu. Vratila sam haljinu na svoje mesto i trazile neku odgovarajucu. Gde li uopste idemo? Kakva bi mi odgovarala? Uf, izludecu. Od kako sam ga upoznala nisam izlazila. Ne znam ni sta da obucen, ni gde idemo.
Stavljajuci sloj maskare, a zatim i sjaja za usne od jagoda zavrsila sam moje istorijsko spremanje. Ispravila sam se, popravila kosu i pokupila stvari koje mi trebaju stavivsi ih u torbicu. Sisla sam dole u dnevnu i sela na kauc kako bih sacekala Harryja. Nakon nekoliko minuta se oglasilo zvono. Ustala sam i otisla do ulaznih vrata. Otvorila sam i ugledala Harryja. Oh, napokon. Odmeravala sam ga od glave do pete. Crne uske farmerice koje mu bolje stoje nego bilo kojoj devojci, bela majica i preko kosulja. Klasican Harry ali kao i uvek neodoljiv. Podigla sam levu obrvu i odvojila pogled od njegovog tela kada sam zacula kasalj.
"Kate izgubices oci po podu.." nasmejao se je na sta sam spustila glavu osecajuci vatru u obrazima. Nasmejala sam se i trgnula se kada je nesto hladno dotaklo moje obraze. Podigla sam pogled i ugledala Harryja sa vragolastim osmehom na licu kako mi se priblizava. Stao je naspram mene i spustio pogled ka podu, pretpostavljam odmeraajuci me kao sto sam i ja njega malopre. Podigla sam ruke i zagrlila ga oko vrata ujedno se igrajuci sa njegovom kosom koja mi je postala zanimacija u poslednje vreme. Prstima sam mu mrsila lokne dok su mi oci bile zalepljene na njegove usne.
"Mogu li dobiti jedan poljubac od mlade dame ispred mene?" gledala sam mu u usne koje je pomerao izgovorivsi recenicu koja mi je bas primamljiva.
"Bilo bi mi zadovoljstvo mladi gospodine." dala sam mu odgovor i odmah naslonila usne na njegove ne cekajuci ni sekundu. Takodje je odmah uzvratio obuhvativsi mi usne i tako je zapoceo mali rat izmedju nas. Dok me je loknama golicao po obrazu jednom rukom me je zagrlio oko struka i sve vise privlacio ka sebi. Jezikom je prelazio preko moje donje usne i ucinio da mi se vrate moljci u dnu stomaka koji su bili na odmor zadnjih tri dana.
"Mmm.." prostenjao je i prstima isao ka mom vratu "Jagoda..." promrmljao je i poceo da mi sisa donju usnu. Promeskoljila sam se i jos vise mu stisla lokne dok sam ih vukla. Ako nastavi da me ovako muci ostace bez kose. Prostenjala sam mu u ustima i polako se izmaknula od njega uputivsi mu osmeh. Uzela sam vazduh i podigla pogled ka njemu.
"Idemo li?" prosao je rukom kroz kosu i navalio se na okvir vrata.
"Samo sekund." podigla sam prst i otrcala sam u dnevnu, zgrabila torbicu, u hodniku na brzinu obula stikle i vratila se kod njega.
"Bas si brza." rekao je i posao nazad dva koraka. Zakljucala sam vrata, stavila kljuc u torbicu i pogledala u Harryja. Nasmesila sam se i pratila ga do njegovog auta.
Sela sam na suvozacevo mesto i posmatrala ga dok je palio auto. Krenuli smo i nisam mogla da izdrzim a da ne prekinem ovu tisinu.
"Gde idemo?" upitala sam ne skrecajuci pogled sa njega. Uputio mi je pogled na retrovizoru i samo cutao. Uh, mrzim kada mi ne odgovore na pitanja. Skupila sam obrve i prekrstila ruke okrenuvsi se ka prozoru. Da, navika. Kada god se naljutim bezim pogledom od te osobe. Ali sada nisam bila ljuta..valjda. Naravno da nisam. Samo sam se iznervirala. Okrenula sam se ka njemu i uocila osmeh na njegovom licu.
"Nemoj da se ljutis, ni ja ne znam gde cemo ici.." oblizao je usne i nastavio "Nisam nista planirao. Samo zelim da budemo zajedno." osmeh mi je zaigrao na zadnju recenicu. Zagrizla sam usnu i spustila pogled na njegovu ruku koja se priblizavala ka meni. Stavio je ruku na moje koleno.
YOU ARE READING
Angel of darkness
FanfictionSta se desi kada se proslost umesa u sadasnjost? Sta se desi kada sudbina spoji tamu i svetlost? Da li ce tama zarobiti svetlost u jami bez dna ili ce svetlost prodreti u tamu i izvesti njegovu svetlost? Harry je decko koji nikada nije bio u ozbiljn...