Chapter 11

1.2K 47 14
                                    

Harry's POV(Harryeva perspektiva)

Je li se to meni cini ili oni zele da..khm, khm.. Zar moze to da trazi devojci za novac. Odvratno. Odustao sam i odmaknuo sam se od vrata. Stavio sam crne kockaste naocare i otvorio sam ulazna vrata izlazeci napolje. Neki momak se ljubio sa malom brineticom koja je bila sakrivena ispod bele kape. Momak se izmakao i pogledao me je.

"Izvinite ako sam vas prekinuo." izvinio sam se i krenuo na drugu stranu ali me je momak zaustavio. Prisao mi je i stavio ruku na rame posto se nisam okretao ka njemu.

"Ne, ne smetas." zastao je na trenutak "Da li smo se sreli negde mozda?" upitao je. O nee. Sranje. Gotov sam. Prepoznace me. Harry Styles, tvom dvostrukom zivotu je dosao kraj. Kraj. Boze baci ciglu i budi precizan. Uzdahnem polako, podjem da se okrenem i ugledam Kate kako trci ka meni. O, hvala ti Boze.

"Je l' si ti to planirao da odes bez mene? Da me ostavis sa onim..sa.." prekinuo sam je i uhvatio je za ruku kada je dosla blizu mene.

"Polazi." rekao sam i pogledao je u oci. Imala je neki nedefinisam izraz lica, bila je iznenadjena.

"Kate, odakle ti ovde?" upitao ju je onaj decko, a ona se okrenula.

"Sta kog djavola zelis od mene sad? Nije ti bilo dosta sto si me oteo? Kretenu." viknula je i krenula da mase rukom ispred mog lica dok se cuo deckov smeh.

"Pusti me da mu razbijem nos" obratila se meni ali sam je jos vise stisnuo i pogurao ka autu.

"Nema potrebe." tiho sam rekao i otvorio joj vrata na suvozacevom mestu. Usla je, a ja sam presao na drugu stranu auta i usao. Jos jednom sam pogledao ka decku i ugledao kako dobija samar od male brinetice.

"Uu, ovo je bolelo" rekao sam i upalio auto.

"Zasto me nisi pustio da mu razbijem onu guzicu?" upitala me je.

"Shvatas li ti sta je on radio tamo?" odgovorio sam joj pitanjem.

"Ne odgovaraj mi pitanjem. Nego mi lepo reci zasto me nisi pustio. Nisi me pustio da mu ocitam bukvicu pa da vidim da li ce ponovo da otima nevine i lepe devojke kao sto sam ja." rekla je iritantnim glasom.

"Narcisu. Slusaj sad i cuti." rekao sam i na brzinu se okrenuo ka njoj.

"Ovo je bio Louis kao sto si i videla. Kada sam izlazio iz kluba cuo sam neke glasove. To su bili Louis i ona mala brinetica. Saznao sam da joj je Louis ponudio da se..znas vec sta za novac, mislim dobice od nekog coveka novac. Ona ga je molila ali je na kraju pristala." rekao sam i pogledao u Kate kojoj je vilica bila do poda.

"Preporucio bih Jessy da ga odmah ostavi." dodao sam.

"Ma nema sanse, ona je zaslepljena ljubavlju. Ona njega gleda kao sultana Louisa." rekla je i klimala glavom.

"Pa zar cak i tebi ne veruje?"

"Ne, ona misli da se on meni svidja" zastala je na trenutak i prevrnula ocima "Boze svasta" dodala je.

"Mislim da cemo morati nekako da je ubedimo u to." rekao sam.

"Da. Ako joj pokazemo sliku cime se bavi on, recice da je fotosop, pametna je ona. Mislim..ona misli da je pametna."

"Da. Ali..a gde je Liam? Zar si ga ostavila tamo?" upitao sam je.

"Mislis na onog hvalisavca? Celo vreme muva devojke i govori kako je upoznao Angelinu Jolie i smuvao je. Hh, ako je on smuvao nju, onda sam ja smuvala Bred Pitta." rekla je sarkasticno i izmamila mi mali osmeh na licu.

"Pa mozda bi ga i smuvala. Odakle znas." nasmejala se i spustila pogled ka svojim rukama koje su nasle sjajnu zanimaciju. Hmm, cackala je nesto po telefonu.

Angel of darknessWhere stories live. Discover now