Chapter 15- Again

752 43 25
                                    

Usao je u auto i otisao ostavljajuci prasinu za sobom kao i uvek. Nasmesila sam se i vratila kod Liama. Sela sam naspram njega i naslonila laktove na sto.

"Da li je nesto mnogo bitno cim te je odveo za drugi sto?" nakasljao se i takodje stavio laktove na sto. Oh, sta sad? Da li da mu kazem? Ne, naravno da necu.

"Ma ne, ne zelim sada da te smaram o nasim glupostima." gluposti? Bravo Kate. Ako su otmica, droga i jos neke slicne stvari gluposti onda..onda ne znam sta da kazem. Bolju laz nisi mogla da smislis. Govorim sama sebi i nervozno cupkam nogom.

"Aham, ok onda. Hocemo li kuci ili?" ustao je, obukao svoju koznu jaknu i pozvao konobara koji je odmah dosao. Ustala sam i prekrstila ruke od hladnoce, ipak je zalazilo sunce. To je tako kada izadjes bez jakne. Posla sam kao muva bez glave.

Liam je platio iako sam se protivila. Bilo mi je neprijatno. Ne volim kada placaju moje racune.

"Kate, pa nisam stranac, nije bitno ko ce da plati. Sledeci put ti castis, ok?" nasmejala sam se a on je pokusao da bude ozbiljan, ali mu nije uspelo. Udarila sam ga u rame i izasli smo iz restorana. Isli smo niz ulicu koja je bila jedna od najvecih blizu mog kraja. Uvek je bila puna nestasne i predivne dece i raznih prodavnica koje su usrecivale ta mala stvorenja pa i mene ponekad. Obozavam ovde da dolazim sa Jessy, osecam se deset godina mladje.

"Hoces li da nam uzmem sladoled?" upitao me je Liam dok sam se ja smejala i uzivala u secanju na detinjstvo.

Uvek sam ovde dolazila sa mamom dok je tata uvek bio zauzet poslom ali kada je mogao i on je dolazio sa nama. Ovo mi je bilo jedno od omiljenih mesta. Kao i Luna park. Cinilo me je srecnom. Nisam imala puno drugarica pa sam svoje vreme provodila sa roditeljima. Cak i na rodjendan su mi dolazili samo rodjaci. Nisam imala drustvo. Tek kada sam posla u skolu upoznala sam Jessy.

"Kate!" prodrmao me je Liam i okrenuo ka njemu. Trgnula sam se i nasmejala kao luda.

"Kate, jesi li dobro?" upitao me i uhvatio rukama za ramena.

"Jesam, samo sam se setila detinjstva. Nego jesi li nesto hteo?" protrljala sam oci sa nadom da se ne oslika maskara na prstima.

"Hoces li da nam uzmem sladoled?" spustio je ruke sa mojih ramena.

"Liam, kada je u pitanju hrana onda nemoj nista da me pitas." rekla sam, unvatila ga za ruku i povukla ka jednoj prodavnici slatkisa. Usli smo unutra i kao i uvek oci su mi se rasirile kao da vidim prvi put. Uhh, ovo je raj za oci. Razgledala sam i odlucila da ipak uzmemo samo sladoled da ne pomisli Liam svasta. Prisla sam prodavacici i rekla.

"Dva sladoleda od.." zastala sam u okrenula se ka Liamu "Liam od cega zelis?" on se samo namrstio i rekao sta zelim ja.

"Dva sladoleda od jagode." rekla sam i cupkala levom nogom dok sam cekala. Nakon dva minuta starija zena mi je dodala dva sladoleda a ja sam joj platila. Dala sam jedan Liamu, izasli smo i seli na neku klupu malo dalje od guzve. Posmatrala sam tuznu decu koju su roditelji odvodili kuci posto je vec bila noc. Jela sam sladoled i okrenula se ka Liamu koji je bilo sa moje desne strane. Nasmesila sam mu se i oblizala usne.

"Kate, sad cu te pitati nesto ali moras da mi odgovoris." klimnula sam glavom i pocesala se po vratu.

"Da li ti je Harry nesto vise od prijatelja?" upitao je a moja reakcija je bila drugacija nego sto sam i sama ocekivala. Zaledila sam se. Znaci zaledila. Ne znam sta mi je bilo ali totalno su me iznenadile njegove reci. Ok priznajem, Harry je simpatican i zgodan ali mi se ne svidja. Jeste da sam drugacija u njegovom prisustvu. Prosla sam rukom kroz kosu i spustila pogled na sladoled koji mi je bio u ruci.

"Ne, ovaj.. samo mi je prijatelj." rekla sam i izdahnula. Liam se nasmesio i uhvatio me za ruku.

"Kate, video sam kako ga gledas. Ne moras da mi kazes, ali verujem da osecas nesto prema njemu." stvarno? Osecam li? Ma ne! Samo je lep i zgodan! Nasmesila sam se i podigla pogled ka Liamu.

"A ti Liam? Sta je sa tobom? Ima li neka devojka?" upitala sam ga i ustipala za obraz na sta se nasmejao i pokusao me golicati dok je drugom rukom drzao sladoled.

"Nemoj slucajno!" upozirila sam ga i uperila prst ka njemu. Uozbiljila sam se ali kad sam videla jednu devojku kako prolazi sa jednom polomljenom stiklom umalo nisam puknula od smeha. Devojka se okrenula i naplezila se. Stavila sam ruku preko usta i polako zaustavila smeh.

"Pa hej.." takodje je stavio ruku na usta. Ustala sam sa klupe, obrisala maramicom usta i bacila sam u kantu prljavu maramicu. Liam je pojeo do kraja sladoled, ustao je i prisao mi.

"Hocemo li kuci?" upitao me je i pokazao rukom ka napred. Potvrdila sam glavom i stala pored njega. Isli smo ka jednoj velikoj zgradi i tu smo stali. Okrenula sam se ka njemu i prisla mu blize. Obgrlila sam ga rukama oko struka i on me je jos vise privukao u zagrljaj. Tako smo stajali minut-dva i izvukla sam se iz zagrljaja nasmesivsi se.

"Bilo mi je lepo danas. Nadam se da cemo se uvek ovako slagati i druziti." rekao je i nasmesio se. Klimnula sam glavom i stavila pramen iza uveta koji mi je ispao iz pundje.

"Pa, vidimo se Liam." poljubila sam ga u obraz i odmakla se. Mahnula sam mu a on mi je namignuo i nastavio niz ulicu. Presla sam u drugu ulicu izmedju dve velike zgrade i isla sam do moje kuce laganim korakom razmisljajuci o Liamu. Bas je bilo lepo danas. Srecna sam sto sam upoznala takvog prijatelja poput Liama. Kad sam stigla ispred kuce uzela sam kljuc i otkljucala. Usla sam unutra i izula starke uputivsi se ka kupatilu. Obavila sam nuzdu(e sad, ne znam kako drugacije da napisem) i uputila se ka spavacoj sobi. Sela sam na krevet i izdahnula. Odjednom mi je nesto zavibtiralo u dzepu. Izvadila sam telefon i ugledala novu poruku. Usla sam da je procitam i ugledala sliku Liama i mene kako stojimo zagrljeni. Opet?! Ma daj, koliko ce puta da salju ove gluposti! Prosla sam rukom kroz kosu i ispod slike ugledala tekst.

*Sinoc jedan decko, danas drugi, nadam se da ja cu biti sledeci x ;)*

Rasirila sam oci i zakljucala telefon ostavivsi ga na nocni stolcic. Ne, vise ne, necu da se nerviram zbog budala. Uzdahnula sam i navalila se na krevet.

Harry's POV

Cucim na kolenima dok pokusavam da podignem glavu ali ne uspevam. Brisem rukama suze koje mi kvase i slivaju se niz obraze vec po drugi put ove godine. Zazmurim i oblizem usne dok osetim kiseli ukus. Ne mogu vise. Toliko sam slab kad dodjem ovde i gledam. Gledam njenu sliku jer nju ne mogu. Uzdahnem i nakon nekoliko pokusaja ustanem i ocistim prasinu sa farmerica koja se sakupila tokom cucanja. Stavim buket ruza pored ostalog cveca, jer je njih najvise volela. Nagnem se i kao i svaki put poljubim njenu sliku i nasmesim se pored bola i tuge koji su se sakupili. Ispravim se i pogledam zadnji put ka njenom grobu.

Tako bih voleo da je sada pored mene, da mi pruzi podrsku i da savete. Da bude tu kada je najpotrebnije. Jednostavno da je tu.

Obrisem i zadnju suzu koja je sisla niz obraz i prodjem rukom kroz kosu. Izadjem sa groblja i udjem u auto, okrenem kljuc i odem iz ovog mesta koji mi izaziva tugu i bol. Uhvatim se za obraz i setim se poljubca i Kate. Nasmesim se ali brzo prodrmam glavom kako bih odbacio te misli. Ne zelim dopustiti da mi neko udje u zivot tek tako, tek posle nekoliko susreta.

Evo vam nastavak, kao sto sam obecala bice ih cesce.
Kao sto vidite Kate je provela dan sa Liamom i opet joj stizu poruke, sta mislite o tome?
A imate i Harry's POV koji vam pokazuje malo i njegove slabe strane. To je osecajan Harry.
Nadam se da vam se svidjao nastavak. Ostavite vote/comennt ako vam se dopalo.
Lya<3

Angel of darknessDove le storie prendono vita. Scoprilo ora