Po izlasku iz kluba mi se zavrtelo u glavi i malo je falilo da poljubim pod. Ipak mi nije trebala ona casa vina. Jeste da je samo jedna, ali meni je vrlo malo dovoljno. Uhvatila sam Harryja za ruku i isprepletala nase prste radi bolje sigurnosti. Kada smo stigli ispred auta pustila sam Harryja i sela na suvozacevo mesto. Harry je zaobisao auto, zatim usao unutra i odmah ga pokrenuo.
Navalila sam se na sediste i okrenula glavu ka Harryju. Ima tako andjeosko lice kada ga gledam iz profila. Pogled mu je bio 'zalepljen' za put, a usne spojene u pravu tanku liniju. Kosa mu je rascupana i poneka lokna prikradala se na njegove obraze. Mogla bih ga vecno gledati ovako.
Oci su mi se polako zatvarale iako sam ih povremeno otvarala kako ne bih zaspala. Idalje sam gledala u Harryja poluzatvorenih ociju. Gledala sam u tog andjela sve dok me san nije prevladao.
'Andjo, on je moj andjeo..moj andjeo..'
Iz prelepog sna gde smo Harry i ja na jednom velikom polju punom cveca budi me neciji glas. A ne! Promeskoljila sam se i podigla ruke kako bih se protegnula ali sam udarila u nesto tvrdo. Ispustila sam glasan zvuk nezadovoljstva i rukama istrazivala ko je to ispred mene. Prstima sam prelazila preko celog lica. Usne, nos..i na kraju kovrdzava kosa kod koje sam se zadrzala. Tako je meka, moze posluziti i kao jastuk. Usne su mi se razvile u osmeh i polako sam otvorila oci ugledavsi Harryja kako stoji ispred mene. Pogledala sam oko sebe i namrstila se. Ovo nije moja soba.
"Harry, gde smo ovo dosli?" upitala sam i ustala u sedeci polozaj. Harry je seo pored mene i priblizio me sebi.
"Kod mene smo. Uspavala si se u autu i nisam hteo da te budim.." protrljala sam oci i okrenula glavu ka njemu.
"Aham.." promrmljala sam i ustala "Harry?" pozvala sam ga dok sam razgledala sobu trazeci vrata za izlaz.
"Da?" ustao je i prisao mi.
"Koliko sam spavala?"
"Od prilike sat vremena." rekao je, a zatim ustao prisavsi mi. Uhvatio me je za ruku i okrenuo ka sebi.
"Sta si ti radio? Zasto nisi spavao?" podigla sam pogled ka njemu, a ruke stavila na njehova prsa.
"Nije mi se spavalo, jos je rano." prisao mi je jos blize i stavio bradu na moje rame obgrlivsi me rukama oko sruka. Namrstila sam se posto me je njegova kosa golicala po obrazima i spustila ruke sa njegova prsa zagrlivsi ga. Iako me je golicao bilo prijala mi je njegova blizina. Zatvorila sam oci i duboko uzdahnula.
"Mislim da ti nije bas udobno tako.." sapnuo mi je na uvo i rukom mi presao preko ledja. Zastao je i osetila sam kako mi otkopcava haljinu koju povlaci ka dole sve do mog struka.
Prstima sam stisla krajeve njegove majice guzvajuci ih i jos jednom duboko uzdahnula. Oh, prvi put da sam u donjem vesu pred nekim muskarcem. Iskrivila sam glavu u desnu stranu i zagrizla donju usnu. Poceo je da ostavlja vlazne poljubce na mom ramenu, cineci da se najezim od svakog njegovog poljubca i dodira, i tako nastavio da ide ka vratu.
Hm, ako cemo igrati ovako onda ok. Krajeve njegove majice sam povukla na gore i zaustavila se kod njegove glave. Harry se odvojio od mog vrata i tako oslobodio svlacenje majice do kraja. Bacam je negde sa strane i vratilm pogled na Harryja. Kosa mu je bila jos cupavija dok mu je pogled bio prilepljen za moje grudi. Promeskoljila sam se i prste zarila u njegovu kosu priblizivsi ga sebi. Sastavio je celo sa mojom i isao napred dok sam ja isla unazad. Spustila sam pogled na njegove usne koje su vibrirale od vragolastog smeha. Isli smo unazad sve dok se moja gola ledja nisu zakucala u nesto tvrdo i hladno. Harry me je pribio ne ostavljajuci nimalo prostora izmedju nas.
Priblizavao je glavu i zastao nekoliko centimetara ispred mojih usana.
"Zar ti nije tako udobnije?" promrmljao je na sta sam klimnula glavom ne odvajajuci pogled sa njegovih usana koje su brzo zavrsile na mojim. Zapoceo je poljubac i rukama prelazio preko mojih grudi, stomaka sve dok nije zastao kod haljine povukavsi je do kraja. Haljna je zavrsila na pod a njegove ruke oko mog struka gde su se zadrzale. Ljubio mi je donju usnu sve dok nisam otvorila usta i dopustila mu da ubaci jezik u igru. Jezici su nam se prepletali i borili dok su se njegove ruke setale po mojim telom i ostavljali tragove.
أنت تقرأ
Angel of darkness
أدب الهواةSta se desi kada se proslost umesa u sadasnjost? Sta se desi kada sudbina spoji tamu i svetlost? Da li ce tama zarobiti svetlost u jami bez dna ili ce svetlost prodreti u tamu i izvesti njegovu svetlost? Harry je decko koji nikada nije bio u ozbiljn...