Chapter 5

802 59 4
                                    

Dok me je drzao za ruku pokusala sam da ga udarim nogom po bolnom i nezgodnom mestu, ali me je zaustavio i glasno se nasmejao.

"Ne mozes mene tako lako prevariti." rekao je.

"Pusti mi ruku kovrdzavi kretenu!" uzviknula sam.

"Kovrdzavi kretenu?" upitao je kroz smeh, dok su mu lice krasile rupice.

Streljam ga pogledom dok se smeje i detaljno mu posmatram lice. Ima predivne smedje kovrdze, duge trepavice i tako sexy osmeh. Mmmm, kako bih ga sad poljubila.

"Hej, Kate!" drma me dok se budim iz moje maste. Drugom rukom prolazim kroz kosu i vracam se u normalnost. Spustam pogled prema dole i shvatam da mi jos nije pustio ruku.

Povlaci me za sobom i idemo ka nekoj sumi i stajemo pokraj jednog velikog drveta.

Okrecem se ka njemu i pitam ga "Zasto si me doveo ovde?".

"Gledaj!" pokazuje mi prstom ispred nas. Gledam i uocavam Louisa kako od jednog tipa, koji je sakriven ispod kape, uzima crnu malu kesicu, pozdravljaju se, Louis se okrece i odlazi do svog auta.

"I sta s tim?" pitam kovrdzavog koji me je doveo ovde.

"Poznajes ovog tipa, je l' da?" pita me i naslanja se na drvo.

"Da?"odgovaram nesigurno "Pre 2 dana smo se upoznali" dodajem.

"Pratim ga vec cetiri godina i imam dokaz da se bavi drogom. On otkupljuje drogu." kaze mi i ispravlja se .

"I sta ja imam s tim?" pitam ga i kolutam ocima. Moram da kazem da mi je to vec navika.

Kovrdzavi kreten mi prilazi jos blize, polako stavlja svoju levu ruku na mom vratu, prilazi glavom sa druge strane mog vrata dok se ja opustam i uzivam u negovim pokretima, ali drzim ruke k sebi.

"Moras da prestanes da se vidjas sa njim." sapuce mi.  Jezim se na svaku njegovu rec sve vise i vise. A srce kuca kao ludo.

"I to odmah" dodaje i odmcinje se od mene.

Gledam ga i primecujem kako spusta glavu i tiho se smeje.

"Sta ti je sada smesno?" pitam ga.

"Recicu ti kasnije." odgovara mi i polako se uozbiljuje.

"Ok. Ali zasto ga ne prijavis kada vec znas?" pitam ga.

"Sacekacu jos malo." odgovara./.../

"Samo da ga vidis kako je sexy. Pa kako me gleda. Uhhh. A jos kada mi pridje." uzdisem i naslanjam glavu na sto.

"Samo ti mastaj." Harold mi odgovara hladno dok mu pricam o kovrdzavom. Verovatno sam ga smorila ali ne mogu da odolim a da bar ne pomislim na njega.

"Samo to i mogu...za sada." kazem i podizem glavu dok ulazi profesorica engleskog.

"Dobar dan!" kaze i seda na udobnu crnu stolicu.

Svi odgovaraju horski samo ja nemam snage ni da otvorim usta. 'A imas snage da pricas o kovrdzavom?' dodaje mi moj unutrasnji glas. Uhh, kako mi dodje da ga sad iscupam iz glave.

Ceo cas je pricala nesto ali je nisam slusala, iskljucila sam mozak. 'Kad bi ti nekad i bio ukljucen'. Uhhhh, umukni vec jednom. To mi je jedna od mana, zbog toga i imam slabe ocene.

Iz misli me izvlaci zvono na telefonu. Pogledala sam oko sebe, svi pogledi su bili upuceni meni, posto je svima bio poznat zvuk mog telefona. Skoro svakog casa mi dodje poruka.Uzela sam telefon u ruke, ignorisajuci sve poglede oko mene i otvorila poruku.

"Zasto svaki put zadrhtis kada ti pridjem blizu? ;) Kovrdzavi kretenx"

Nasmejala sam se tiho. Kovrdzavi kreten?

"Da li je nesto bitno u vezi vase poruke ili mozemo nastaviti?" prekida me profesorica.

"Hmm, pa i nije bas.." odgovorila sam joj i dodala sebi u bradu da me ne cuje "Nije bitno za vas".

"Dobro onda, mozemo nastaviti." otpuhnula je iznervirano.

"Ko ti je poslao poruku pa ti je izmamio osmeh na lice?" upitao me je Harold velikim osmehom na licu.

"Znas..onaj kovrdzavi....ovaj..ma, nije bitno" na brzinu sam odgovorila. I mogu vec osetiti toplotu na obrazima. Sta se desava sa mnom, ne znam sta da radim

"Vidim da si odmah pocrvenela, da li ti se dopada on?" pita me. Odakle mu sad ovo?

"Pa, ma ne, ali je privlacan." odgovaram.

"Hmm, lepo." posmatram ga i primecujem da, od kako sam ga upoznala, nikada nije bio ozbiljniji. /.../

"I sta kazes?" Jesy me vec pola sata smara o njenom novom decku.

"Molim te, prvi je put da decko dolazi kod mene."

"Uhh, ajde moze." slazem se.

Nasla je novog  decka i pozvala ga je u njen stan. I sada hoce da ja budem tu kada on dodje. Uhh, Jesy, Jesy. I jos se znaju 3 dana, omg.

"Hvala ti. Vidimo se u sedam sata kod mene, nemoj slucajno da kasnis." kaze.

"Ma necu bre, evo odmah polazim." sarkasticno sam se namejala i prekinula vezu.

Bacila sam telefon na krevet i uzela crnu torbu koja se nalazi pored mene. Izvadila sam jednu knjigu i pocela da je listam do kraja i vracam se na pocetak. Citam red po red i nesto kao "ucim" dok mi se u glavi mota nesto sasvim nebitno. Sve osim skole./.../

Nalazim se ispred vrata od stana koji pripada Jesy i zvonim, ali se niko ne odaziva. Pogledala sam na sat na levoj ruci. Hmm, pa dosla sam na vreme. Zvonim jos jednom i napokon se otvaraju vrata.

"Pa zar si mislila da mi pokvaris zvono?" pita me Jesy i gura unutra.

"Pa da se jos malo nisi odazvala verovatno bih." kazem i smejem se.

"I, kakav je taj tvoj novi?" pitam je i naslanjam se na fotelju.

"Videces za.." gleda na sat na ruci "Za deset minuta." kaze i smeje se.

Posto stalno menja momke, verovatno je isti kao i svi do sad. Obican tinejdzer nasih godina.

Deset minuta smo sedele i pricale o kovrdzavom, mislim ja sam joj pricala.

Cuje se zvono na vratima, Jesy odjednom ustala i otrcala ka vratima.

Ulazi grleci se sa deckom. Oci su mi se rasirile kada sam ga videla. Nemoguce.

Izvinite sto je kratko.
Ko je njen decko saznacete u sledecem nastavku :D
Da li kovrdzavi oseca nesto prema Kate ili ne? Sta mislite?
Izvinite sto sam kasnila sa nastavkom, stvarno nisam mogla da pisem ovih dana.
Ly ✌

Angel of darknessWhere stories live. Discover now